Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Håper du blir fornøyd med laptop'en din!

Når begynte Ida å ligge under babygym'en, og når begynte hun å bry seg om den?

Vi har en så søt babygym, og jeg gleeeeeeder meg sånn til Burpelita blir interessert i den... Vel, hun må jo ut først da :ler2:

Skikkelig skummelt med glatta!

...etter at jeg ble "gammel", har jeg blitt skikkelig pingle! Redd for å slå meg, falle og miste tennene og sånn... :ler:

Burpelita kommer til å sette hjertet i halsen på meg når hun klarter i trær og lærer seg å sykle... :sjenert:

God helg til Skrållan-familien!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du blir fornøyd med laptop'en din!

Når begynte Ida å ligge under babygym'en, og når begynte hun å bry seg om den?

Vi har en så søt babygym, og jeg gleeeeeeder meg sånn til Burpelita blir interessert i den... Vel, hun må jo ut først da :ler2:

Skikkelig skummelt med glatta!

...etter at jeg ble "gammel", har jeg blitt skikkelig pingle! Redd for å slå meg, falle og miste tennene og sånn... :ler:

Burpelita kommer til å sette hjertet i halsen på meg når hun klarter i trær og lærer seg å sykle...  :sjenert:

God helg til Skrållan-familien!

:kyss:

Jeg eeeelsker laptopen min! :hjerte: kanskje å ta i litt, men den er prima! ;)

Ida fikk ikke babygymmen før julaften, så hun begynte å ligge under den 1.juledag. Da var hun ca 2,5 mnd. Hun synes den var moro helt fra starten av, men hun skjønte ikke åssen den funka i starten! Hun la hendene under hodet og lå og spente borti lekene med bena de første dagene! :ler2: Burpelita kan sikkert begynne med sin babygym når hun er 1-2 mnd, er litt usikker på hva som er "grensen"... :)

Det er innmari skummelt med glatta!! :overrasket: Er verdens største pingle på glatta jeg også, nesten så sambo skjemmes av å gå ved siden av meg... :sjenert: Men jeg har ramla så hardt på glatta da jeg var yngre (sklei faktisk ned trappa på bussen, det var en isklump på det øverste trinnet. Så jeg fløy ned til det nederste trinnet, og slo stumperumpen kraftig. har faktisk verdens mest usexy dump i rumpa etter fallet enda. det var driiiiitvondt, og jeg tror jeg fikk skjeiv ryggrad etter det fallet.), så jeg er skikkelig gammelkjærring på glatta med engang det fryser på litt! :ler: Brodder neste... ;)

...huff, tør ikke tenke på når vesle Ida skal begynne å klarte i trær og sykle og løpe rundt.. :sjenert: Tror sambo får stå for den biten, så kan jeg holde meg inne og ha plastrene klare! :ler2:

Ha en diggbar helg med sambo og Burpelita du også! :kyss: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg god helg, kommer sterkere tilbake senere i helga ;)

:kose:

Gooood helg til deg også!

:klem:

-------------------------------

Ida rullet fra mage til rygg - flere ganger! :hoppe: Så ut som om det var meningen også, siden hun gjorde det så mange ganger! :ler:

Fliiiinke jenta vår! :hjerter:

...andre veien, fra rygg til mage, ruller hun ikke enda... handa kommer i veien! :ler2:

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe
jeg er skikkelig gammelkjærring på glatta med engang det fryser på litt! :ler: Brodder neste... ;)

Vi selger faktisk brodder :ler: kan kjøpe med et par til deg ;)

Så gøy at Ida har begynt å rulle fra mage til rygg! Gleder meg til å se det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger faktisk brodder  :ler: kan kjøpe med et par til deg  ;)

Så gøy at Ida har begynt å rulle fra mage til rygg! Gleder meg til å se det! :)

Hihi.. koster de mye? ;)

Kjempemoro! :hoppe: Har så klart filmet det da! :) her er det frem med kameraet med en gang hun rører på seg vet du! :ler: Goooood helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grønnsåpe

Er ikke helt sikker på prisen jeg.. solgte et par forrige uke, og hadde ikke peiling på hva de kosta.. :ler: står ikke pris. solgte de for 45,- hver ;) du kan få for 30 :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på prisen jeg.. solgte et par forrige uke, og hadde ikke peiling på hva de kosta..  :ler: står ikke pris. solgte de for 45,- hver ;) du kan få for 30 :) hehe

:hoppe:

...men du? jeg tror de koster nærmere 100 spenn altså! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

seriøst? hahahha :ler: jaja, får ta mer for de neste jeg selger ;) hehe. er bare 60 i minus jeg da hvertfall. eller, 120 da. Ei anna ei glemte å skrive inn to nuller bak prisen en gang hun skylle trykke inn prisen på 'kortautomaten', så hun solgte et par sko til 8,99 istedet for 899 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst? hahahha  :ler: jaja, får ta mer for de neste jeg selger ;) hehe. er bare 60 i minus jeg da hvertfall. eller, 120 da. Ei anna ei glemte å skrive inn to nuller bak prisen en gang hun skylle trykke inn prisen på 'kortautomaten', så hun solgte et par sko til 8,99 istedet for 899 ;)

Synes å huske broddene koster rundt 100 ja! ;) Solgte de på salg du da! :ler:

Haha, for en tabbe av hun andre! :hoho: Det må ha vært innmari pinlig å oppdage! I allefall om hun oppdaget det etter at kunden hadde gått... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Hun oppdaget det faktisk ikke før sjefen oppdaget det ;) hehe. Da fikk vi alle streng beskjed om å huske på å trykke inn de to nullene :sjenert: Det var en hektisk lørdag da, så ble ikke så mye kjeft på stakkaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en liten tur før jeg må legge Emma 

Må jo se hva som skjer

her skjer ikke så mye! :ler2: men hyggelig at du stikker innom! :klem:

---------------------------------------------

Søndag, igjen. Fatter ikke åssen tiden kan fly sånn avgårde jeg. Det var jo nettopp søndag! :klø:

i går brukte jeg nesten hele dagen på å legge inn diverse stæsj på ny-pcn min. Alle bildene og musikk og sånn. Også måtte jeg laste ned iTunes og Limewire, det er strevsomt å ha ny data! :ler: Tror det er greit nå da, nå mangler jeg bare å legge inn Nokia PC suite, så jeg kan overføre bilder fra mobilen til pcn! :)

Ellers gjorde vi fint lite i går, var fremdeles for glatt til å trille tur! :sur: Ida ble innmari gretten da, for hun ville ikke sove inne. Men rundt 17 sloknet hun likevel, da hadde hun vært våken siden vi sto opp kl 9! :overrasket: Også var jo Ida kjempeflink til å rulle fra mage til rygg i går! :hoppe: Hun fortsetter trenden i dag, hun og sambo ligger på gulvet og leker seg nå! :hjerter:

På kvelden i går så jeg og sambo film, "Big Fish". Helt grei og koselig film! :)

I natt har Ida vært en engel, hun sovnet rundt 23 i går, og sov helt til kl 5! :hoppe: etter mating var hun litt umulig da, men det tok kanskje 20 min før hun sovnet - ikke kjempemye sånn egentlig... Jeg ble trøtt da... :Gjesp: Og så sov hun helt til kvart på 10 i morges! :klappe:

Lurer litt på hva det er med jenta vår for tiden jeg... Etter vi slutta med minifom, så har hun bæsja annenhver dag, og da så mye at vi bare må hive klærne til vask og jenta må bade. I går bæsja hun TO ganger, og så bæsja hun igjen mens hun spiste frokost! :overrasket: Det er mye bæsj på kort tid det , til jenta vår å være! :ler: Heldigvis trengte vi bare å bade etter en bæsjing i går.. :sjenert:

I dag skal vi bare kose oss hjemme. Sambo må skrive litt skoleting, så jeg og Ida skal kose oss sammen. Skal vel leke oss på gulvet og kose oss! :) Tror jeg skal våge meg ut på trilletur i dag, drar med sambo så jeg har noen å klamre meg fast i! :ler: Skal lage deeeeilig kylling til middag! :sikle: Ellers skal vi bare slappe av, jeg må huske å se One tree hill kl 17.10! :sjenert:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Ja, må huske One Tree Hill ja :) Tror det begynner å skje litt spennende ting fremover nå. Syns å huske at serien tok seg opp veldig etter de første episodene !

Så flink Ida er som sover så lenge! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må huske One Tree Hill ja :) Tror det begynner å skje litt spennende ting fremover nå. Syns å huske at serien tok seg opp veldig etter de første episodene !

Så flink Ida er som sover så lenge!  :hjerter:

Åjåjåj, da må jeg jo virkelig huske å se det! :hoppe:

Ida er superduperflink! :) Nå ligger hun og snakker og lager spyttbobler så spruten står! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva som er galt med meg jeg... :klø: Er det ikke sånn at ammende mødre har et slags hormon som gjør at vi får sove etter nattamming? Hvorfor har noen glemt å utstyre meg med det hormonet? Nå har jeg ligget våken siden 03.45, og har ikke nubbsjans til å sovne. Og sånn er det, natt etter natt. Husker faktisk ikke sist jeg sov godt ei natt. Å ikke sove mer enn max 5 timer om natta er utrolig slitsomt, for jeg sover ikke et sekund i løpet av dagen heller. Og hva gjør sambo? Jo, han blir sinna på meg for at jeg ikke sover. Som om det er min egen feil at jeg ligger der lys våken... :sjenert: Han har heldigvis ikke oppdaget at jeg har stått opp enda i dag da, og det er bra. Er så utslitt at jeg begynner å grine om han blir sur... :tristbla: Sitter her og skjelver på hendene pga søvnmangel.

Og toppen av kransekaka; ene puppen sliter med tette melkeganger - igjen. Tror jeg klarer å løse opp det da, virker bedre nå enn det gjorde i går.

Jaja...

Ida er 4 måneder i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt å ikke få sove ordentlig, altså! Skikkelig frustrerende og irriterende, faktisk. Huff, jeg lå faktisk og grein i natt, for jeg fikk ikke sove. Var kuuuuuuuul umulig. Alt føles bare helt håpløst når man ikke får sove, altså... Føler meg litt dum nå, når jeg tenker tilbake på det :ler: Må ha vært veldig trøtt, klokka var vel halv fire eller noe :sjenert:

Du får vel ikke sovet noe særlig på dagen heller du, når sambo er på skolen?

Så flink Ida er til å rulle!! :hoppe: :hoppe:

Herlige 4-måneders-jenta!! :hjerter_rundt: Kan tenke meg mamman er stolt! :sjarmor:

Håper du får en fin dag, til tross for søvnunderskudd!

...du får be sambo trille en tur eller noe med Ida, sånn at du kan sove!

Diiiiiiiiger :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt å ikke få sove ordentlig, altså! Skikkelig frustrerende og irriterende, faktisk. Huff, jeg lå faktisk og grein i natt, for jeg fikk ikke sove. Var kuuuuuuuul umulig. Alt føles bare helt håpløst når man ikke får sove, altså... Føler meg litt dum nå, når jeg tenker tilbake på det :ler: Må ha vært veldig trøtt, klokka var vel halv fire eller noe :sjenert:

Du får vel ikke sovet noe særlig på dagen heller du, når sambo er på skolen?

Herlige 4-måneders-jenta!! :hjerter_rundt: Kan tenke meg mamman er stolt! :sjarmor:

Håper du får en fin dag, til tross for søvnunderskudd!

...du får be sambo trille en tur eller noe med Ida, sånn at du kan sove!

Diiiiiiiiger :klem:

Jeg har ligget og grått jeg også, om jeg ikke har fått sove... :sjenert: Når man ligger der natt etter natt etter natt, og klokka blir både 3,4,5 og 6 - og man enda ikke sover - da er det lov å grine! :ler2: Det er jo så frustrerende å ligge der, og man innser at dagen kommer til å bli så laaang og hard uten søvn.

Jeg sover aldri på dagen, har ikke gjort det siden før Ida kom til. Er klin umulig når man er alene med Ida. Men i går var jeg superheldig, for Ida var like trøtt som meg! Så etter at hun hylte konstant i en time, så sloknet hun på sofaen, og da la jeg meg ned sammen med henne, og så sov vi en times tid! herlig!! :sjarmor:

Mammaen er kjempestolt av lille store jenta si! :) Hun har blitt så mer unge, istedet for baby! nekter å ligge, skal helst opp og sitte eller stå (!) i fanget vårt mens hun ser seg rundt! Litt upraktisk er det da, siden hun blir så sinna om vi legger henne ned. Håper det går over etterhvert! :)

Jeg hadde en ganske fin dag i går likevel, sambo var snill og kjøpte med godis fra skolen! :ler2: også tror jeg den timen på øyet med Ida hjalp MYE!

Svæææær :klem: tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide med oppdatering her igjen! :) I går var jeg så klart trøtt, og dagen ble innmari lang. Men det gikk bra, fikk gjort litt likevel. Vasket klær som vanlig, og på formiddagen dro vi alle mann på butikken. Det har snødd verre enn værst igjen, så det var ikke bare bare å komme seg ut! :ler: Da vi kom fra butikken, så hadde Ida sovnet i bilstolen sin, så da fikk jeg litt fritid for meg selv før sambo dro på skola. Lå på sofaen og leste Anne Holt-boka mi! :) Sambo begynte på skolen kl 15, og mens jeg ble alene med Ida så ble hun så klart veldig sutrete siden hun var trøtt. Men sove ville hun IKKE. Hun hylgrein i en time før jeg klarte å roe henne ned, og da sovnet vi begge på sofaen! :hjerte: Våknet da sambo kom fra skolen rundt 17.30, og da spiste vi middag. Resten av kvelden koste jeg meg med Ida, så litt på tv og tok livet med ro! :)

I natt sov jeg faktisk godt! :hoppe: Tror mye av grunnen til det var at jeg ba sambo ta Ida om hun mistet smokken sin og sånn, så jeg fikk ligge mest mulig i ro! Snille sambo gjorde som jeg sa, og dermed sov jeg mens Ida sov, fra 23 til 5, og deretter til 9! :rosasmil:

I dag er det 13 kalde ute, så vi kommer til å holde oss inne. Er alt for kaldt til å trille tur, så vi får streve med å få Ida til å sove inne i dag. Har ellers planer om å støvsuge, og vaske mer klær. Kanskje vaske litt også, soverommet står for tur. Tok badet i går morges, da jeg ikke fikk sove... :sjenert:

Nå våknet Ida her (eller Lille Hyl, som vi har begynt å kalle henne! :ler: ), så jeg må leke litt med henne! :)

Åj, jeg glemte å fortelle at i anledning 4-mnd'ers dagen i går, så fikk Ida smake ferskenpure! :ler2: Det ble en fornøyelig opplevelse, makan til grimaser og søl skal man lete lenge etter! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...