Gjest grønnsåpe Skrevet 25. desember 2006 #581 Del Skrevet 25. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. desember 2006 #582 Del Skrevet 26. desember 2006 Bare innom og snikleser litt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 27. desember 2006 Sambo blir helt sikkert i ekstase av den gaven, altså! Heldig er han! Hørtes ikke noe kjekt ut med krydderne Ida reagerte på. Var vel ikke så greit for søstera di å vite at man skal være litt forsiktig med krydder... Jeg hadde grini meg i søvn pga dårlig samvittighet, jeg ← Sambo ble kjempeglad! han gjentok hele kvelden at jeg var gal som hadde kjøpt den gaven til han, men han var stooorfornøyd! Nei, hun vet jo ikke at man ikke kan spise alt når man ammer... Hun fikk ikke dårlig samvittighet da... rare søstra mi! Ha en fin romjul! :kys_2: Ha en riktig god jul og godt nyttår ← Takk det samme! Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! ← Takk det samme til deg også! God jul søstra mi Gla i dæ ← Goood jul til deg også! Og for å være skikkelig trøndersk: Gla ti dæ å! ← Bare innom og snikleser litt jeg.... ← nemmen, så hyggelig! Ta deg litt og kom innom flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 27. desember 2006 Da fikk jeg omsider tid til å komme innom KG igjen! Dagene flyyyr avgårde, men vi koser oss. Litt stress er det, faktisk så stress at jeg går rundt med konstant hodepine, og den ene puppen har slått seg vrang. Melkegangene er tette, så jeg har fått nesespray av legen i dag - så får vi håpe det blir bedre. Har hatt problemer med puppen siden julaften, så jeg gleder meg til den evt blir bedre.. Skal prøve å stresse ned i hverdagen nå fremover, men noe sier meg at det blir vanskelig... (mye folk som maser om at vi må komme dit og hit, og Ida får nesten aldri duppen sin på dagtid lenger... helt forferdelig, og jeg har så dårlig samvittighet ovenfor jenta mi... Fra og med i dag MÅ vi roe ned - håper bare sambo innser det også...) Julaften gikk overraskende greit, jeg spiste jo julemiddagen hos svigers - og jeg har aldri feiret jul hos andre... Men maten smakte jo akkurat det samme! Måtte amme Ida midt i julemiddagen da, så jeg fikk ikke spist så mye mat. Tidligere på dagen så jeg Tre nøtter til Askepott - det er jo obligatorisk! Ida sjarmerte alle i nissedrakten sin, og i kjolen hun hadde på senere på kvelden. Skal legge ut bilde av henne senere, sitter på pcn til foreldrene mine og har ingen bilder tilgjengelig. Gavene pakket vi opp hjemme hos mamma og pappa, vi begynte kl 19.30, og var ikke ferdig før 23! men det var mange fine gaver, Ida fikk masse klær og babygym og penger, og hun har storkost seg under babygymmen siden! Sambo ble superduper-glad for gaven fra meg (Canon Ixus 850 IS), og har knipset i vei i hytt og pine. Jeg fikk parfyme og ørebobber fra sambo - kjempefornøyd! Ellers fikk jeg mye penger, litt klær og husholdnngsartikler. Romjulen har gått kjempefort, vi var på fest i går kveld. Eller, sambo og jeg drakk ikke da. Var bare innom en snartur, synes det er så kjedelig å sitte å se på folk som drikker... Var ikke så moro på festen eller, jeg ble ganske uttafor - for alle satt og snakket med sidemannen om fester de hadde vært på i det siste... Og jeg satt på en puff og hadde dermed ikke sidemann, og har heller ikke vært på fester i det siste.. jaja. Var godt å komme hjem til en sulten Ida og Grey's! I dag har vi vært på brunsj til svigers, men jeg orka ikke være der lenge. Ida ble så trøtt og sutrete, puppene mine var så sprengte at de ropte etter pumpa og hodepinen levde sitt eget liv i hodet mitt. Da er det kanskje best å finne roen. Sambo dro dit igjen etter han hadde kjørt meg og Ida hjem til foreldrene mine, han ville være med å klippe håret til svigerfar. Håper han kommer hjem snart, lasagnen er straks ferdig! Det ble ikke noe snøfylt jul kan man si... Det har regnet og blåst hver dag, ikke akkurat sånn at man får julestemning av å se ut. Men jeg satser på neste år! Da SKAL det bli snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 27. desember 2006 Legger ut 2 nye bilder av Ida, det er ikke kjolebilder - men de er tatt i jula. Se så stoooor hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. desember 2006 #586 Del Skrevet 27. desember 2006 For et sjarmtroll Hun har vokst kjempe! herregud, som tia har gått. Emma har 1 dupp om dagen og den er blitt veldig forstyrret i det siste. Mellom kl. 13-15 bruker hun å sove. Men vi har vært borte så mye i de siste dagene at det er blitt mye senere på dagen og jeg ser jo at hun blir sliten av det og er veldig trøtt når vi er borte. Men nå blir det mindre stress fremover. En skulle vært hjemme hele jula så slektninger og venner kan komme istedet Om en bare har orka å ordnet mat så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #587 Del Skrevet 29. desember 2006 Wow,så stooor! Tenk at mi skal også vokse endel på bare få mnd! Utrolig. Uffda, kjipt med hodepine, håper den går over vennen! Kose deg masse i helga! GODT NYTTÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 30. desember 2006 For et sjarmtroll Hun har vokst kjempe! herregud, som tia har gått. Emma har 1 dupp om dagen og den er blitt veldig forstyrret i det siste. Mellom kl. 13-15 bruker hun å sove. Men vi har vært borte så mye i de siste dagene at det er blitt mye senere på dagen og jeg ser jo at hun blir sliten av det og er veldig trøtt når vi er borte. Men nå blir det mindre stress fremover. En skulle vært hjemme hele jula så slektninger og venner kan komme istedet Om en bare har orka å ordnet mat så.. ← Hun har vokst så innmari mye! Tiden har gått så kjempefort! Snart er jo lille jenta mi konfirmant! Ida bruker å ta hovedduppen sin mellom 13-ca 16 hun også, og det er jo midt i "besøkstida"... Jeg har blitt mye flinkere de siste dagene til å bestemme at Ida skal sove i sovetiden sin da, heldigvis! Man skulle definitivt vært hjemme hele jula! Vi er jo på hjemstedet, så vi får jo aldri fred og ro... Gleder meg masse til å komme tilbake til Trondheim og få vanlig hverdag igjen... Wow,så stooor! Tenk at mi skal også vokse endel på bare få mnd! Utrolig. Uffda, kjipt med hodepine, håper den går over vennen! Kose deg masse i helga! GODT NYTTÅR!! ← Ja, tenk - om et par-tre mnd er di lille tulle ca like stor som Ida er nå! Er det ikke fantastisk? Er jo nesten så jeg lurer på hvor den lille babyen min er blitt av... Hodepinen kommer og går enda, er sikkert fordi det er så mye stress og mas hele tiden. Satser på at den forsvinner bare det blir nyttår! Kos deg masse masse med mannen og snuppa i helga du også, og GODT NYTTÅR til dere!!! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #589 Del Skrevet 30. desember 2006 I morgen er det nyttårsaften! Ukene går fort, og bra er det... Nå vil jeg hjem til Trondheim og få rutiner i hverdagen igjen.. Må vente med å reise til den 7.januar da, for den 6.januar har vi navnefest her på hjemstedet.. Fikk GODE nyheter her en dag da! En god venninne skal ha sin nr 2 til sommeren! Kjempestas! Godt å ha en venninne med småbarn, som forstår at man ikke kan dra på fest eller på spontan-cafe-besøk.. Har ikke så mange av den type venninner jeg... Ellers går dagene sin vante gang. De tette melkegangene i puppen har løst seg opp, etter iherdig massasje, nesespray og Lecitin-kapsler. Derimot har problemdagene ført til dårligere melkeproduksjon i puppen, noe jeg HÅPER vil ta seg opp igjen. Prøver å pumpe mellom måltidene hennes, og drikker 3 kopper amme-te om dagen mot tidligere 2. Gir meg selv en ukes tid, og om det ikke har blitt bedre da - ja, da går jeg over til MME. Hva har jeg gjort siden sist da..? Husker faktisk ikke, så noe viktig var det nok ikke! I dag var vi først hos svigers da, og etterpå dro vi til gammeltanta mi. Nå er jeg "alenemor" hjemme, sambo dro på fest. Er en smule irritert på han, for han tar det som en selvfølge at jeg er hjemme og passer Ida, mens han får dra hit og dit. Har vært helt alene om å legge Ida - og ta meg av henne på natten - de siste dagene, og jaggu virker det som om det blir en natt til gitt... I natt sov jeg ca 4 timer siden Ida ikke ville sove, og når hun først sovnet så laget hun så høye sovelyder at jeg ikke fikk sove... Så dette blir en trivelig natt... Jaja. Nå skal jeg bade Ida, før hun tar natten (håper jeg). GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2006 #590 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nyttår!! Håper du og snuppeline har en fin nyttårshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. desember 2006 #591 Del Skrevet 31. desember 2006 Vil ønske deg, Ida-sjarmis og sambo et riktig godt nytt år! Håper dere får en fin kveld, og at Ida ikke reagerer på futt og smell God til deg fra Burpen! ...og litt :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. desember 2006 #592 Del Skrevet 31. desember 2006 ...glemte jo helt å kommentere hvor stor hun er blitt!! Som tida går Helt nydelig-herlig er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. desember 2006 #593 Del Skrevet 31. desember 2006 Nydelige bilder av Ida... som vanlig! Innom for å ønske deg og snuppa et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. desember 2006 #594 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. januar 2007 #595 Del Skrevet 2. januar 2007 Håper alt er bra, og at dere har hatt en trivelig nyttårsfeiring! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. januar 2007 #596 Del Skrevet 2. januar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 3. januar 2007 Tusen takk for alle nyttårshilsninger, og Ida-skryt jenter! Da var nyttårsaften over, og vi har enda travle dager her på hjemstedet... Nyttårsaften foregikk i rolige former her hos mamma og pappa, vi spiste deilig kalkun og koste oss masse. Jeg gikk og la ned Ida 22.15, og innen 22.30 sov hun søtt i senga. Og hun sov seg gjennom alle rakettene, selv om naboene drev med skikkelige bomber rett uttafor soveromsvinduet hennes! Kjempedeilig for oss voksne, jeg var litt redd for at hun skulle våkne og bli livredd... Ellers går nå dagene med til å planlegge navnefesten på lørdag... Har ikke fått gjort så mye enda, har booket lokale og kjøpt inn mat - men mangler enda potet og gulrot, og drikke. Og servietter, lys og blomster. Kaker baker min mor, svigermor og mormor, så jeg slipper å tenke på det! har selvsagt glemt å spørre en venninne om hun gidder å bake marskipankake da... Problempuppen min har blitt litt bedre, og det er jeg kjempeglad for. Tror det er det faktum at jeg tok det mer med ro noen dager som spilte inn, det ble litt for mye stress og besøk her og der noen dager. Den blir enda litt tett innimellom, men Ida hyler ikke mer i allefall! I går kveld kom jammen meg julesnøen! Har ikke bruk for den nå da, så den er litt i veien nesten.. men man skal vel ikke klage når man endelig har fått den etterlengta snøen! veldig snart får sambo besøk av en kompis, så jeg får nesten forte meg å hilse på dere andre her på KG før jeg blir sosial... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. januar 2007 #598 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei Snuppis! Så flott at Ida sov gjennom alle rakettene.... Da blir det liksom litt mer nyttårsfeiring for dere voksne også... Gutta mine våknet rundt midnatt, men var ganske så kjapt i seng igjen når det verste fyrverkeriet hadde gitt seg... Kommer innom igjen snart... fra bursdagsjenta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. januar 2007 #599 Del Skrevet 3. januar 2007 Da har jeg tid til å stikke innom en liten tur. Er blitt så lite tid til KG i det siste. Har nesten ikke skrevet i dagbøkerne til noen på LENGE Snøen kom bort igjen her. Snødde faktisk litt imorges, men været er så mildt og det regner så snøen varer ikke. Har faktisk lyst på litt snø nå. Emma fikk seg akebrett til julegave som jeg har lyst å prøve med henne. Den kommer vel? Vi har ikke hatt ordentlig vinter enda. Vil egentlig ikke klage på det da men, snøen kunne kommet og den ekstreme kulde holdt seg bort? Det var en bra deal Emma sov seg gjennom hele nyttåsaften hun også. Jeg var veldig nervøs for at hun skulle våkne og bli redd. Holdt babysittern inntil øret hele tiden mens vi var ute å fyrte opp noen raketter. Hørte bare pang, pang. De må ha sovehjerte de to gullungene våre! det ble fyrt opp raketter like utenfor vinduet hennes også. Blir spennende med navnefest på lørdag! Håper hun er blid da og får masse fine gaver Skal dere kjøpe noe til henne? Vi kjøpte et fat der det er bilde av henne inni og det er gravert lengde, vekt, dato, kl.slett og navn. Ganske fint. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. januar 2007 #600 Del Skrevet 4. januar 2007 Så gøy med navnefest på¨lørdag! :-D Deilig at hun sov gjennom rakettene! Min brydde seg heller ikke om alt bråket, mens mora fikk støkk i seg hver gang mannen tente på Pyyyse... Ååå snøøø! Savner det! Her er det så mildt, helt utrolig! Kose deg med planlegging av fest vennen! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå