Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #421 Del Skrevet 16. november 2006 Høres ut som en fin tur dere har hatt... Fint at seksukerskontrollen din gikk fint. Jeg skal på kontroll om halvannen uke... Er det p-piller det du fikk? :klø: Ha en fin dag! ← Det er ikke akkurat p-piller, det er minipiller som er sterkere enn vanlig minipiller! Rar forklaring sikkert, men det var sånn legen forklarte det til meg! De er ikke sånne man må ta til akkurat samme tid hver dag, og det synes jeg er rimelig positivt! De er også sikrere enn minipiller, så man skal ikke bli gravid med disse. Han sa det er mer bivirkninger med disse da, bla blødninger - men jeg håper å slippe unna dette. Blør jeg hele tiden av de, så bytter jeg til minipiller. Håper du ble litt klokere nå... Ha en fin dag du også! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 16. november 2006 Så flotte tall fra Ida sin kontroll! Det er betryggende å vite at de får i seg nok næring og vokser så bra! Min "lille" gutt er ikke så liten lenger han heller nei... ← Det vil jeg tro! Kjempegreit å vite at de vokser som de skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #423 Del Skrevet 16. november 2006 Nå har vi bestilt julekort! Ble bare 165 kr for 30 kort! Skal ta med meg Ida og hente dem på Elite foto over helgen, gleeeder meg! ...leste nettopp inne på babyverden-forumet at ei som fødde samme dag som meg er gravid igjen! *knaske Cerazette-pillene mine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. november 2006 #424 Del Skrevet 16. november 2006 Høres ut som at dere har kost dere på hjemstedet ditt! Deilig å ha én julegave mindre og tenke på... Godt at det gikk bra både for deg og lille (eller skal jeg si store?) Ida på kontroll! Du skrev at du fikk målt blodtrykk og en ting til, ikke noe om GU... Er ikke det vanlig på seksukerskontoll? ...jeg har faktisk aldri tatt GU før, og gruer meg allerede til den dagen. Har en gammel svensk mannlig lege, og ser ikke med glede fram til at han skal drive og grafse i dåsa mi... Kanskje mulig å ta den et annet sted? Åssen liker Ida seg i sjalet? Håper hun koser seg der,- du får gi full rapport! Greit å ha noen mn kan pepre med spørsmål, så føler man seg litt erfaren når an kommer i situasjonen selv Billig-billig med julekort! ...ble det kombi-kort, eller? Og *grønsj* Allerede gravid på seksukerskontroll ...tror jeg hadde daua!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 16. november 2006 Høres ut som at dere har kost dere på hjemstedet ditt! Deilig å ha én julegave mindre og tenke på... Godt at det gikk bra både for deg og lille (eller skal jeg si store?) Ida på kontroll! Du skrev at du fikk målt blodtrykk og en ting til, ikke noe om GU... Er ikke det vanlig på seksukerskontoll? ...jeg har faktisk aldri tatt GU før, og gruer meg allerede til den dagen. Har en gammel svensk mannlig lege, og ser ikke med glede fram til at han skal drive og grafse i dåsa mi... Kanskje mulig å ta den et annet sted? Åssen liker Ida seg i sjalet? Håper hun koser seg der,- du får gi full rapport! Greit å ha noen mn kan pepre med spørsmål, så føler man seg litt erfaren når an kommer i situasjonen selv Billig-billig med julekort! ...ble det kombi-kort, eller? Og *grønsj* Allerede gravid på seksukerskontroll ...tror jeg hadde daua!! ← Kjempegreit å få unnagjort en julegave, da er jeg liksom i gang! Jeg var overbevist om at legen skulle ta GU, faktisk så overbevist at jeg hadde gått over med høvelen (), men da jeg kom dit så sa han at de hadde gått bort fra GU på 6-ukersen! Det er sikkert noen leger som gjør det enda, men det er ikke vanlig prosedyre lenger. Du kan sikkert få det om du ber om det, det gjorde ikke jeg da... Har hatt nok fremmedfolk som har glana oppi dåsa de siste ukene! Jeg har tatt GU 1 gang tidligere jeg, så jeg er jo ganske fersk i GU-gamet jeg også. Det er ikke noe å gruve seg til, det var langt mer "behagelig" enn jeg trodde på forhånd. Det kan hende det var fordi gynekologen var en dame da, hadde sikkert vært noe annet om det var fastlegen min. Han er en ganske kul, avslappet ung fyr som nesten nettopp er ferdig utdannet, så det hadde nok ikke vært like stas å vise hele ...stasen... for han! men siden du aldri har tatt GU før, så kan det hende du må ta, for de vil jo ta sånn prøve inni der regelmessig. Den er ikke vond altså! Kanskje det er litt vondere om man er øm etter fødsel enda da... På en annen side, så er nok ikke GU noe å gruve seg til etter å ha født. Under fødselen er det ekstremt mange som titter oppi der, så man blir litt herdet! Du kan så klart ta 6-ukerskontrollen til en annen enn legen din. Du kan ta den hos en gynekolog, da MÅ du sikkert ta GU. Har også hørt at det går an å ta kontrollen hos jordmor. Hos legen er den gratis, hos en gynekolog må du sikkert betale litt. Men de vet i allefall hva de driver med der inne, er nok mange leger som er en smule uforsiktige... Vi har nå prøvd sjalet med Ida, men det ble ikke noe stor suksess! Det er en smule vanskelig (sånn i starten hvertfall) å knyte det på seg selv, så jeg knøt det på sambo! Ida ble plassert oppi, titta seg rundt, gulpa på sambo, og begynte å hyle fordi hun ikke fikk til å røre seg så mye som hun ville! Får prøve en annen knytemetode når hun våkner, vi skal få dette til å fungere! .... du må bare spørre ja, jeg er jo helt grønn på ting selv! Men innen Burpelita kommer skal jeg være ekspert på sjalet! Vettu, om jeg hadde blitt gravid nå vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller grått! Sannsynligvis begge deler! Moro med to tette da, men det får da være måte på... Stakkars utslitte kroppen som må gå igjennom det samme uten å få hvile først! Hadde krepert jeg altså! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #426 Del Skrevet 16. november 2006 Billig-billig med julekort! ...ble det kombi-kort, eller? ← Glemte å svare på dette! Det blir kombi-kort ja! Kjekt med penger spart, selv om det var billige kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2006 #427 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke lett å få på sjalet forstår jeg! Uffja.. Å bli gravid rett etterpå.. Frister ikkkkkkke! Hadde man bare sluppet å gå hele 9 mnd... Ida høres herlig ut! Godt å høre hun legger på seg og er sunn & frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. november 2006 Forfatter #428 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke lett å få på sjalet forstår jeg! Uffja.. Å bli gravid rett etterpå.. Frister ikkkkkkke! Hadde man bare sluppet å gå hele 9 mnd... Ida høres herlig ut! Godt å høre hun legger på seg og er sunn & frisk! ← Det var ikke bare bare med det sjalet nei! Men vi prøver på nytt i morgen med friskt mot! 9 mnd til frister ikke med det aller første nei.. Og heller ikke vondtene under fødslen. Men det å få babyen sin oppå brystet, og tiden etterpå, det kan jeg gjøre igjen om 9 mnd! Ida er en skikkelig god-klump! Gled deg til du får din egen! ----------------------------------------- Først må jeg få ut litt aggresjon over at tvn har ramla ut pga sterk vind der ute, og jeg dermed ikke får sett Prison Break: :kjempesinna: Sånn, da var det ute av verden! I kveld har vi prøvd flaske på Ida, og det gikk kjempefint! Jeg orka ikke pumpe mye da, siden vi bare skulle prøve om hun ville suge, og det ville hun til gangs! Så fra og med i morgen skal jeg pumpe litt hver dag og fryse ned, så kan sambo mate snuppa mens jeg trener! Plutselig får jeg litt mer frihet, men jeg vil ikke bruke den så veldig mye da... Kommer bare til å pumpe meg så jeg får trent, vil ikke overlate Ida til andre i mange timer, eller over natta, enda... Har ikke det helt store behovet for å fly på fest eller lignende enda jeg. Lurer på om jeg noensinne får behov for det. Var passe drittlei festing i flere mnd'er før jeg ble gravid også. Nå har sambo for alvor startet operasjon:Få Ida tidlig til sengs. Hun fikk pupp av meg ca kl 21, og etter det var det rett i sengs. Hun ligger enda og gråter... Han sitter inne hos henne, men hun vil sikkert ligge i vår seng. Stakkars lille klumpen min... vet jo at hun må lære seg kveldsrutiner, men jeg liker ikke å høre henne gråte jeg... Har store planer om å flytte dagboka mi over til generell snart. Må bare få ut fingeren og faktisk få det gjort! Håper dere kommer og besøker meg i mitt nye nabolag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. november 2006 #429 Del Skrevet 16. november 2006 Først må jeg få ut litt aggresjon over at tvn har ramla ut pga sterk vind der ute, og jeg dermed ikke får sett Prison Break: :kjempesinna: Sånn, da var det ute av verden! ← Må bare litt av deg! Hadde alle i hele verden vært som deg, hadde det ikke vært krig, hvertfall... ...kommer innom i morgen og takker for svar (nå har jeg jo egentlig gjort det, men skriver svar på svar), og litt sånn annet... Nå skal ¤Ronja¤ og jeg være flinke skolejenter, skjønner du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. november 2006 #430 Del Skrevet 16. november 2006 Glad jeg fikk hjelp av en proff første gang jeg skulle ha på sjalet ja, men så gikk det veldig greit fra første gang jeg prøvde selv. Har du gode knyteinstruksjoner med bilder du kan se på? Her finnes det mange bra: http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/knytinstruktioner.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #431 Del Skrevet 17. november 2006 Takk for tips om olje i boka mi Hvor du får kjøpt denne Weledas fødselsforbredende olje?... Forstår du ble frustrert over prison break vennen, for jeg er liiiike hekta på serier jeg også... den inkl! Kan du ikke laste den ned, eller får du aldri sett den episoden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. november 2006 #432 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Herregud! Tenk å være gravid på 6-ukerskontrollen! Å fyttigrisen. Tenk at hvis du da føder i starten av året, så kan du få to barn på samme klassetrinn uten at de er tvillinger... Var det legen som anbefalte deg disse "littmerennmini-piller-pillene"? Eller ba du om de på egent initiativ? Jeg vet ikke hva vi skal velge nå... Har tenkt på P-sprøyte... vet du noe om det? Får man mensen da? Og er de veldig hormonfulle? Nå spør jeg deg om mye rart her gitt... Endret 17. november 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 17. november 2006 Må bare litt av deg! Hadde alle i hele verden vært som deg, hadde det ikke vært krig, hvertfall... ...kommer innom i morgen og takker for svar (nå har jeg jo egentlig gjort det, men skriver svar på svar), og litt sånn annet... Nå skal ¤Ronja¤ og jeg være flinke skolejenter, skjønner du! ← Man kan jo ikke sitte og furte over de små tingene her i verden! Det skulle kanskje vært noen fler Skrållan-er her i verden! Må si du og ¤Ronja¤ er 2 flittige skolejenter! Glad jeg fikk hjelp av en proff første gang jeg skulle ha på sjalet ja, men så gikk det veldig greit fra første gang jeg prøvde selv. Har du gode knyteinstruksjoner med bilder du kan se på? Her finnes det mange bra: http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/knytinstruktioner.htm ← Det fulgte med et blad med masse knyteteknikker, men tusen takk for link med flere! Kjekt å ha så mange som mulig, så finner vi en som passer for oss! Takk for tips om olje i boka mi Hvor du får kjøpt denne Weledas fødselsforbredende olje?... Forstår du ble frustrert over prison break vennen, for jeg er liiiike hekta på serier jeg også... den inkl! Kan du ikke laste den ned, eller får du aldri sett den episoden nå? ← Bare hyggelig for tips! Oljen kjøpte jeg på helsekost! Den var ikke så dyr heller, ikke at jeg husker prisen på stående fot (sittende rumpe blir kanskje mer korrekt! ). Det er ganske mye i flaska da, har nesten hele flaska igjen jeg... Håper den holder seg til neste gang jeg skal ha barn! Blir nok til at jeg laster ned Prison break ja, eller... kanskje sambo må gjøre det. Laptopen min synger på siste verset nå! Må spare penger så jeg kan kjøpe en ny på nyåret! Men jeg MÅ jo se episoden... kan jo ikke gå glipp av noe! Herregud! Tenk å være gravid på 6-ukerskontrollen! Å fyttigrisen. Tenk at hvis du da føder i starten av året, så kan du få to barn på samme klassetrinn uten at de er tvillinger... Var det legen som anbefalte deg disse "littmerennmini-piller-pillene"? Eller ba du om de på egent initiativ? Jeg vet ikke hva vi skal velge nå... Har tenkt på P-sprøyte... vet du noe om det? Får man mensen da? Og er de veldig hormonfulle? Nå spør jeg deg om mye rart her gitt... ← Nesten-tvillinger hadde vært moro da! Men jeg er utrolig glad for at dette ikke gjelder meg! Det var legen som anbefalte pillene ja. Han fortalte om de forskjellige typer prevansjon ammende kan ta, og av de anbefalte han de pillene. Jeg sa jeg ikke er interessert i spiral, og da var de pillene det som er mest sikkert. P-sprøyte vet jeg litt om, for en venninne har gått på det i flere år. Men den kan du ikke ta mens du ammer, så vidt jeg forsto. Noen får mensen med sprøyta, men de aller fleste mister den. De er veldig hormonelle tror jeg, uten at jeg skal si det for sikkert. Om du slutter med sprøyta for å få flere barn, så kan det ta sin tid å bli gravid hvertfall. De prevansjonsmetodene du kan ta mens du ammer er minipiller, den pillen jeg fikk (og andre like), spiral (kobber eller hormon) og p-stav. Det var de legen min snakket om i allefall. Men det er jo ingenting i veien for at du kan bruke en pille nå, og begynne med p-sprøyta etter du har ammet ferdig! Jeg brukte p-ringen før jeg ble gravid, og jeg har kjempelyst til å ta den igjen etter jeg har ammet ferdig. Sånn sett er piller mest optimalt for meg! Håper jeg har vært til hjelp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 17. november 2006 Pc'n min synger på siste verset! har hatt kjempeproblemer med å slå den på i dag, og plutselig låser den seg... Må nok bare bite i det sure eplet og kjøpe ny etterhvert... Som sagt i går, så prøvde vi å legge Ida tidligere, og i henne egen seng i går. Det gikk ikke så bra ved første forsøk, så det endte med at sambo hentet henne ut i stua igjen for hun gråt så fælt. Jeg hadde henne på brystkassa en stund (med fingeren i munnen så klart ) og da tok det ikke lange stunden før hun var dypt i drømmeland! Da benyttet vi sjansen og la henne i senga si, og der sov hun til nærmere 23.30 for å få første nattpuppen. Etterpå sovnet hun i senga vår, men vi la henne over i hennes egen seng igjen - og tror dere ikke hun slo seg ganske fort til ro igjen! Der sov hun frem til klokka var halv 4, da var det på tide med ny nattpupp. hun nektet å legge seg i senga si etterpå da... Slo seg skikkelig vrang, og hylte som en gris frem til klokka var 6. Da sovnet hun som en stein igjen. Alt i alt er vi ganske fornøyde med natten! Hun tok smokken en liten stund igjen i natt også! I dag har jeg vasket klær og badet (ble ikke gjort i går gitt... ). Har også begynt å pumpe meg etter Ida først har tømt puppen, så de har mat her hjemme i morgen når jeg drar på trening. Er skikkelig uvant å må pumpe meg så mye, har ikke pumpet meg siden den aller første melkesprengen for 6 uker siden jeg... Snart skal jeg ta med meg Ida, og kanskje sambo, på en lang trilletur i finværet. Er 8 grader og sol her i dag! Skulle tro det er april istedet for slutten av november! Kommer innom dere andre etter trilleturen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2006 #435 Del Skrevet 17. november 2006 Kan jeg bruke oljen hver dag? Siden jeg har så lite tid igjen... Arhhh... det er det kjipeste når pc'en streiker! Det gjorde min også! Men heeeldigvis er mannen pc-mann, og fikset en ny til meg! Tøyse-Ida! Skal ikke alltid være lett nei! Må være rart for de små, og ligge i magen sååå lenge, så plutselig komme ut til en STOOOR verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. november 2006 Forfatter #436 Del Skrevet 17. november 2006 Kan jeg bruke oljen hver dag? Siden jeg har så lite tid igjen... Arhhh... det er det kjipeste når pc'en streiker! Det gjorde min også! Men heeeldigvis er mannen pc-mann, og fikset en ny til meg! Tøyse-Ida! Skal ikke alltid være lett nei! Må være rart for de små, og ligge i magen sååå lenge, så plutselig komme ut til en STOOOR verden! ← Jeg vil tro du kan bruke oljen hver dag ja. Brukte den kanskje hver dag de siste dagene før jeg også, når jeg tenker meg om... :klø: Det er ikke skadelig å bruke den hver dag hvertfall, og siden du har så kort tid igjen så er det jo bare å smøre på! Så snill mannen din var som fikset ny pc til deg! Sambo er pc-lur han, så han skal hjelpe meg å finne en god pc til meg! Akkurat nå sier han faktisk at han har funnet en til meg! Hm, det var visst bare på kødd - det var en svinedyr råfancy en! Tror vi skal lete videre jeg! Synes småttisene er flinke jeg, som takler overgangen fra trang mage til stoooor verden så godt! Men det er nok en grunn ti at de liker å være inntil mamman og pappan sin, og ligge trangt den første tiden! I morges etter pupping, så krøp Ida inntil ryggen min og sparket meg i rumpa mens hun laget godlydene sine! Og der lå hun til hun sovnet! ---------------------------------------------- Det var så deilig å trille tur! Sambo ble hjemme for å ta backup på pcn min (jada, jeg er litt i tregeste laget til å gjøre det... ), mens jeg og Ida spaserte til nærmeste matbutikk. Jeg gikk ganske fort, så jeg var god og svett da jeg kom hjem! Herrrlig! Da vi kom hjem, sov Ida litt mer ut i vogna si mens jeg pumpet meg litt igjen. Sambo laget middag til oss - tortilla! Han er så glad i det, men jeg ble så møkk lei det mens jeg gikk gravid. Nå hadde jeg ikke spist det på nærmere 2 mnd, og det var litt godt igjen nå. Men bare litt, tviler på at det blir en gjenganger her i huset. Ida har vært litt sutrete i ettermiddag. Vi holder på å avvenner henne med fingersugingen, og hun blir skikkelig forbanna når hun har sugebehov. Fikk henne til å suge litt på smokken tidligere i dag, men i ettermiddag har hun ikke villet gjort det. I tillegg er hun trøtt, men vil ikke sove uten å få suge litt. Vi prøver å bare la henne gråte, vi trøster henne så klart, men hun får ikke suge på fingrene våre. Nå har hun sovnet på brystet til sambo, etter en gråtetokt. Vi håper hun blir avvent i løpet av helga, så hun blir litt roligere. Får litt vondt av snuppa når hun gråter så mye, men det er nok verd det i det lange løp. I kveld blir det fortsettelse på operasjonen fra i går, og så klart tv-titting. Er jo fredag, og det betyr gullrekka! Blir nok å se Senkveld også, så at han derre gærningen Svein fra charterfeber på tv3 skal komme. Han er jo så "toillått" at jeg bare må se det... Kommer sikker til å irritere vettet av meg mens jeg ser det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. november 2006 #437 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg var overbevist om at legen skulle ta GU, faktisk så overbevist at jeg hadde gått over med høvelen (), men da jeg kom dit så sa han at de hadde gått bort fra GU på 6-ukersen! Det er ikke noe å gruve seg til, det var langt mer "behagelig" enn jeg trodde på forhånd. Siden du aldri har tatt GU før, så kan det hende du må ta, for de vil jo ta sånn prøve inni der regelmessig. Den er ikke vond altså! Kanskje det er litt vondere om man er øm etter fødsel enda da... På en annen side, så er nok ikke GU noe å gruve seg til etter å ha født. Under fødselen er det ekstremt mange som titter oppi der, så man blir litt herdet! Du kan så klart ta 6-ukerskontrollen til en annen enn legen din. Du kan ta den hos en gynekolog, da MÅ du sikkert ta GU. Vi har nå prøvd sjalet med Ida, men det ble ikke noe stor suksess! Det er en smule vanskelig (sånn i starten hvertfall) å knyte det på seg selv, så jeg knøt det på sambo! Ida ble plassert oppi, titta seg rundt, gulpa på sambo, og begynte å hyle fordi hun ikke fikk til å røre seg så mye som hun ville! Innen Burpelita kommer skal jeg være ekspert på sjalet! Vettu, om jeg hadde blitt gravid nå vet jeg ikke om jeg hadde ledd eller grått! Sannsynligvis begge deler! Moro med to tette da, men det får da være måte på... Stakkars utslitte kroppen som må gå igjennom det samme uten å få hvile først! Hadde krepert jeg altså! :kys_2: ← Hadde vel egentlig vært greit om de bare tok den GU'en, sånn uten videre. Det blir likom som å få tannlegeinnkallelse i posten,- man får seg aldri til å bestill selv, men er greit å få det unnagjort på andres initiativ! Tror at hvis jeg sammenligner med fødselen, så blir det ikke så ille at noen "driver" litt oppi der... Men jeg lurer på om jeg skal bestille hos en gynekolog, altså! Ser for meg lille utspekulerte Ida oppi sjalet: "Uff, her hadde jeg det ikke helt godt, hva kan jeg finne på for å få komme vekk herfra!? *titte lurt rundt* Jo, gulpe kan jeg " Jeg regner med at du er utlært når Burpelita kommer, altså, så det er bare å finne på måter Ida koser seg i sjalet Jeg hadde nok grini om det hadde blitt en til SÅ kjapt... Ikke fordi jeg ikke ville hatt h*n, men fordi jeg ikke hadde rukket å opparbeide meg rett til permisjon, og jeg VIL være hjemme med neste! (og neste, neste, neste, neste og nete ) ...eller vent litt, kanskje jeg rekker det!? *tenke litt* Kan noen være så snill og få vekk sånne syke tanker fra hodet mitt!? Må ikke begynne og ville ha en liten til riiiiiiiiiiiktig ennå! Det får holde med Burpelita noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. november 2006 #438 Del Skrevet 17. november 2006 I kveld har vi prøvd flaske på Ida, og det gikk kjempefint! Nå har sambo for alvor startet operasjon:Få Ida tidlig til sengs. Hun fikk pupp av meg ca kl 21, og etter det var det rett i sengs. Hun ligger enda og gråter... Han sitter inne hos henne, men hun vil sikkert ligge i vår seng. Stakkars lille klumpen min... vet jo at hun må lære seg kveldsrutiner, men jeg liker ikke å høre henne gråte jeg... Har store planer om å flytte dagboka mi over til generell snart. Må bare få ut fingeren og faktisk få det gjort! Håper dere kommer og besøker meg i mitt nye nabolag... ← Så godt at Ida er snill og vil ta flaske! Kan tenke meg det var en liten lettelse at det gikk så greit... Tenk så mye friere du blir! Skjønner godt at det er sårt for et mammahjerte å høre lille gullklumpen sin gråte. Det gruer jeg meg så vanvittig til... Kommer til å bli helt ødelagt inni meg hver gang jeg hører de hjerteskjærende lydene, selvom det er nødvendig innimellom, særlig mtp legging etc. Jeg kommer og besøker deg! Lover Ble så glad når jeg så at du har link til dagboka di i signaturen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. november 2006 #439 Del Skrevet 17. november 2006 Synes småttisene er flinke jeg, som takler overgangen fra trang mage til stoooor verden så godt! Sambo laget middag til oss - tortilla! Han er så glad i det, men jeg ble så møkk lei det mens jeg gikk gravid. Nå hadde jeg ikke spist det på nærmere 2 mnd, og det var litt godt igjen nå. Men bare litt, tviler på at det blir en gjenganger her i huset. ← Tenkte på dette igår kveld, faktisk,- at de har det trangt, varmt, mykt og mørkt, og når de kommer ut, så er det jo stikk motsatt! ...fikk så vondt at Burpelita igår, for jeg fikk for meg at hun er mørkredd Mye man skal bekymre seg over, ja! Middagen din minner meg litt om en middagsopplevelse jeg hadde tidligere i sommer,- sambo hadde laget taco, og det smakte fiskepinner Jeg ble så innmari skuffa, og klarte ikke tanken på taco på en evighet, og den ene gangen sambo har fått trumfa igjennom det til middag, satt jeg bare og pirka i maten... Lurer på åssen man kan få taco til å smake fiskepinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 17. november 2006 #440 Del Skrevet 17. november 2006 Måtte dele opp her, jeg... Hater den smily-grensa, altså!! Ha en superduper helg med Ida og sambo, og lykke til med sjal, legging og fingersutting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå