Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Wow! 2,5 cm allerede! Håper du får en lett fødsel som går fort :) Om du allerede er 2,5 cm og ikke har særlig vondt er det en bra start ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marthepia: Du skal se jeg arver fødslene til mamma, hun brukte 3 timer på meg og tvillingsøstra mi, og 1,5 time på lilleøss! :overrasket: Håper egentlig det ikke tar SÅ kort tid jeg da... :ler2: Må jo rekke oss frem til sykehuset også... Riktignok tar det ikke mer enn max 15 min å kjøre dit, men likevel... :sjenert:

Da sitter jeg her da... Har begynt å blø igjen (det sluttet så klart mens vi var på sykehuset tidligere, men begynte med en gang vi kom hjem igjen...), riene er vondere og jeg prøver å føre en oversikt over dem. De er ikke helt regelmessige enda da. Spørs hvor mye søvn det blir på meg i natt. Heisann, der kommer det en ri... Phu, de begynner å bli ganske vonde nå! :ler2: Tror ikke jeg ringer føden før riene er mer regelmessige, er jo ingenting de kan gjøre med blødningen likevel.

Har fått vasket på stua da! :sjarmor: Sambo var til god hjelp da, det skal han ha! :kyss: Resten av kvelden tror jeg skal brukes til å slappe av, føre oversikt over riene, se Grey's anatomy og så rett i sengs... Skal jo egentlig til JM på hjemstedet i morgen, må ta utgangspunkt i det værtfall!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg leser...!? :overrasket::hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg som var stuptrøtt, og bare skulle innom for å ønske god natt, blei jo supergira nå!

...ja, så nå ønsker jeg deg en vond natt :sjarmor::ler:

Lykke, lykke til, Skrållan, hvis det skjer noe i natt! Så moro at du kanskje veldig snart blir mamma! :hjerter_rundt:

:klem::hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Skrållan!

Nå er det din tur... :legrine: Masse lykke til fra meg! Det skjer nok når som helst nå... :Nikke:

:heiajente: !!! You go girl !!! :heiajente:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marthepia, Burpen og Cr@sh: Tusen takk jenter! :kyss: Tenk at det nå (veldig?) snart er min tur! :legrine:

Nå skal jeg og sambo legge oss, får håpe vi får bittelitt søvn! Kjenner jeg trenger det... Men så vondt som jeg har nå, så regner jeg med at det blir en søvnløs natt. Og det er egentlig heeeelt ok! :)

Om det hele stopper opp i løpet av natta drar jeg til hjemstedet i morgen, og kommer meg ikke på nett før ganske sent... Men om vi må bli hjemme og heller dra til føden (ja takk!), så skal jeg prøve å komme innom før vi drar. Har ikke sladris, så plutselig er jeg borte og kommer ikke tilbake før jeg har vesla i armene! :hoppe:

God natt alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig obligatorisk med en sladris da, Skrållan! :frustrert:

...tenk på oss KG-medsøstre som må lure og lure... :sjenert:

... :ler:

Håper alt står bra til, og at du ikke har noe Magetroll lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spännande Skrållan. Jag hoppas att allt går bra för er och att du har en liten mysig gosig baby i din famn nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Skrållan! :gave: Var NESTEN så jeg glemte det, for jeg tenker bare på jenta di når jeg er innom boka di... Håper du har hatt din første bursdag som mamma! :hjerter_rundt:

Stor bursdags-:klem: fra Burpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marthepia

Kan vel ganske sikkert si at du er blitt mamma nå? ;) du har ikke vært innom dagboka di på en stund nå, så jeg tror jenta har kommet!!

Om det er slik.. La meg bli den første til å gratulere!! :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen, Skrållan...

... og snart kan vi vel gratulere deg som mamma også?

Superspennende! :klem: TENKER PÅ DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...