Gjest marthepia Skrevet 13. august 2006 #61 Del Skrevet 13. august 2006 Enig... om jeg tør å si det høyt... ...så liker jeg egentlig å vaske tøy, jeg... Særlig barnetøyet... ← I begynnelsen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #62 Del Skrevet 14. august 2006 Tittei! Lenge siden jeg har stukket nesa innom her nå... Håper du har det bra! Ønsker deg en flotters uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #63 Del Skrevet 14. august 2006 Hellu på du.... Håper du er i form og at du har hatt en flott dag! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. august 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 14. august 2006 Missbumblebee: Heisann! Nå er det jammen lenge siden jeg har lagt igjen hilsen i boka di også, selv om jeg har sneket litt i den fra tid til annen... Jeg har det veldig bra, håper du har det fint også Ha en super uke du også! Cr@sh: Hello! Jeg har hatt en fin dag ja, litt lang og stressende da... I dag sto vi opp i rett tid ( ) og gjorde litt husarbeid før vi tok toget til hjembyen for å hente bilen vår som har vært på verksted. Da vi hadde hentet den, så dro vi på besøk til begge sine foreldre, pluss en venninne og hennes lille datter på 8 mnd. Det var veldig mye stress og hit og dit. og nå er jeg helt kaputt... Vi rakk ikke så spise middag før klokken var over 20! Skal bli godt å finne sengen veldig snart, jeg er rimelig trett! Hengte opp gardiner da vi kom hjem igjen også, så noe fornuftig har blitt gjort i dag! Jeg tror jeg venter med å besøke dagbøkene deres til i morgen, øya mine går helt i kryss nå! Ha en god natt alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 #65 Del Skrevet 15. august 2006 Hørtes ut som du hadde en intens og slitsom dag i går... Pass på å ikke slite deg helt ut da, vennen.... Hengt opp gardiner også... Virkelig effektiv du jo... Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. august 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 15. august 2006 Cr@sh: Det var en utrolig slitsom dag i går, og det verste er at dagen i dag har fortsatt på samme måte... Mer om det nedenfor! Men resten av dagen (og uken forsåvidt...) skal brukes til å slappe av! Ha en superfin dag du også :kys_2: Ja, dagen i dag har i grunnen fortsatt som gårdagen... Jeg dro til byen i ti-tiden, for jeg hadde linsekontroll-time. Har forresten syn som en ørn sa damen! I samme slangen dro jeg innom H&M, for jeg oppdaget i morrest at noen har vokst litt dramatisk over magen de siste ukene, og hadde bare 2 bukser som passet... Og den ene av de er veldig slitt i rompa. Så da måtte jeg ha en ny mammabukse, og heldigvis fant jeg en i min størrelse!! Kjøpte med en genser med det samme. Så møtte jeg sambo og søstra hans som var i byen for å kjøpe router til hennes nye hybel. Desverre hadde hun alt for mye ærender, som vi måtte være med på... Så det endte med at vi har trasket rundt i hele midtbyen i dag, og med min nerve i klem så var det ikke spesielt behagelig!! Da vi omsider kom til Solsiden, så bestemte jeg at vi skulle innom Bebito (barneutstyrsbutikk), og der kjøpte jeg et badeand-termometer, tåteflaske og smokk til lillejenta vår. Så gikk vi videre derifra til hybeln til svigerinna mi, det var heldigvis ikke langt... Vi var der en stund og hjalp henne med å installere routeren før vi dro og handlet mat. Da vi endelig kom hjem, la jeg sammen klær og satte på en maskin med 40-vask. Og nå sitter jeg her og er helt kaputt... Har ingen planer resten av dagen, bortsett fra at jeg får besøk av 2 venninner i kveld. Det blir koselig, men jeg er glad jeg kan hvile litt først! Jeg begynner å bli litt bekymret for den nerven som er i klem i rompa.. nesten så jeg tenker at det kan være bekkenløsning, men kan det sitte i den ene rompeballen og ingen flere steder da? :klø: Må huske å spørre jordmor om det neste uke! Åj, jeg må ikke glemme å for 33 uker! Tjohei, her går det unna! Må få sambo til å ta det obligatoriske magebildet med en gang, før jeg glemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. august 2006 #67 Del Skrevet 15. august 2006 Gratulerer med 33 uker! Ukene flyr Magen STOR? Du må spørre jordmor om den nerven ja..ikke dumt! Kan ikke være særlig godt? Vi tok også magebilder. Ikke fra hver uke, men sånn av og til, regelmessig gjennom svangerskapet. Nå er de fint klistret i albumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. august 2006 #68 Del Skrevet 15. august 2006 Ojojoj.... for 33 uker!!!! Magebiider er moro... Skal du legge de ut, så vi får se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. august 2006 #69 Del Skrevet 15. august 2006 Hadde vært arti med magebilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. august 2006 Forfatter #70 Del Skrevet 15. august 2006 Ojojoj.... for 33 uker!!!! Magebiider er moro... Skal du legge de ut, så vi får se? ← Ojojoj.... for 33 uker!!!! Magebiider er moro... Skal du legge de ut, så vi får se? ← Takk for koslig hopping! Magebilder er moro ja, i allefall når man ser forskjell på magen fra uke til uke. Kan godt legge ut dagens, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det? Jeg er jo ikke supermedlem... :klø: Får se på det imorgen! Gratulerer med 33 uker! Ukene flyr Magen STOR? Du må spørre jordmor om den nerven ja..ikke dumt! Kan ikke være særlig godt? Vi tok også magebilder. Ikke fra hver uke, men sånn av og til, regelmessig gjennom svangerskapet. Nå er de fint klistret i albumet ← Takk for det magen er STOR ja! Jeg så på magebildet fra forrige uke, og dagens, og så en merkbar forandring! Dagens mage er mye lenger ned enn for en uke siden! Tar magebilde hver uke vi, men vi skal ikke bruke alle da. Har klistret noen i en scrapbok fra graviditeten, skal klistre inn flere etter hvert. Kjekt å ha dokumentasjon på veksten! nei, den nerven er ikke særlig god, for å si det sånn! Kjennes ikke så aller værst ut akkurat nå, men det trenger ikke å bety noe... I kveld har vi hatt besøk av 2 venninner av meg, kjempekos å treffe de igjen. Er ikke så ofte vi får til å treffes alle tre. Etter de dro har jeg sett på Grey's anatomy, og nå skal jeg køye... Er helt kaputt. Får ta dagbokrunden i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. august 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 16. august 2006 Blæh, i dag har jeg ikke gjort noe... Eller, jeg var på trening i formiddag, og på butikken. Ellers har jeg bare ligget på sofaen og duppet! Godt å slappe av for en gangs skyld da. Sambo og jeg har planlagt en tur til Ikea i løpet av uken, gleder meg! Så det er greitt å slappe av før man drar dit! Jeg har prøvd å finne ut av det med å legge ut magebildet, men jeg må krype til korset og innrømme at jeg ikke finner ut hvordan jeg gjør det... Ender vel opp med et supermedlemskap I natt har jeg ikke sovet så mye... sikkert derfor jeg har duppet hele dagen. Det begynte så bra i går kveld, vi la oss i rimelig tid. Jeg tror jeg sovnet rimelig fort, men det gjorde ikke sambo... Og han er av den sorten at hvis han ikke får sove, så skal ikke andre få sove heller! Dermed lå han og pirket på meg, og snakket til meg og kosa litt med meg. Tror jeg sovnet litt innimellom, men i dag er jeg helt ! Hvis han begynner sånn til natta igjen så skal han få høre det!! Jeg må si at han bare prøver å være god med meg når han holder på sånn da... I kveld er det jammen ingenting å se på tvn... fotballkamp bryr meg midt på leggen nemlig. Får se om det er noe annet å finne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 #72 Del Skrevet 16. august 2006 Så flink du er som trener! Hva trener du da? Jeg har holdt meg til å gå tur i svangerskapet jeg... Men så var ikke akkurat jeg noen stortrener før jeg ble gravid heller... Jeg tror man MÅ være supermedlem for å legge ut bilder, jeg... :klø: Men nå ble jeg jaggu litt usikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. august 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 16. august 2006 Cr@sh: Jeg trener på treningsstudio, har gjort det i flere år før jeg ble gravid. Tror ikke jeg hadde giddet å trene noe særlig i disse tider hvis jeg ikke var godt trent fra før av... Trener både step, low-aerobic og styrke. I dag trente jeg styrke. Det er heldigvis ikke så vanskelig å trene det mens magen vokser, da er det verre med step! Har trent 6 dager i uka i hele sommer, håper å fortsette med det så lange jeg kan. Det er litt stas når jeg får kommentarer fra både ansatte instruktører og andre trene-mennesker at jeg er så sprek som fortsetter, og ikke minst henger med i step- og aerobictimene! Tror man må være supermedlem for å legge ut bilder jeg også.. Så derfor skal jeg kjøpe meg et medlemskap i morgen. Tenkte å gjøre det etterhvert likevel, vil jo gjerne vise dere magen og lillejenta når hun kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 #74 Del Skrevet 16. august 2006 Tror man må være supermedlem for å legge ut bilder jeg også.. Så derfor skal jeg kjøpe meg et medlemskap i morgen. Tenkte å gjøre det etterhvert likevel, vil jo gjerne vise dere magen og lillejenta når hun kommer! ← Yeahy! Gleder meg til bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. august 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 17. august 2006 Yey, da er jeg supermedlem!! I dag er den store kjede-meg-dagen. Har ingenting å finne på, og heller ikke tiltakslyst til å finne på noe! Sær kombinasjon kanskje. Har støvsugd alle gulvene da, så noe bra har det kommet ut av denne dagen. Kanskje jeg skal bake kanelboller litt senere, men da må vi på butikken først. Sikkert kjekt å ha alle ingrediensene i hus hvis man skal bake! Her er forresten magebildet, tatt 33+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. august 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 17. august 2006 Kanskje jeg skal legge ved bilde av magen sett fra fram også... Se streken da, den går jo langt over navlen, og se så skjev den er! (men ingen strekkmerker, det er verd å litt for!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. august 2006 #77 Del Skrevet 17. august 2006 FIIIINE magen!! Jeg har ikke fått noen strekkmerker på magen ennå jeg heller, men de har dukket opp på puppene og litt på lårene, så det kommer vel.. Kjenner igjen tiltaksløshet og kjedsomhet... Sitter her og skulle gjeren gjort en hel masse, men orker ikke i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. august 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 18. august 2006 Missbumblebee: Tusen takk for mageskryt! Strekkmerkene kommer vel etterhvert ja, men jeg smører meg inn morgen og kveld med cocoa butter og butter stick fra body shop, på både mage, rumpe, lår og litt på ryggen. Så jeg håper de holder seg unna... Det ble ikke gjort så mye i går. Ingenting faktisk, når jeg tenker meg om. Prøvde å sette meg inn i timeplanen for dette semestret, men jeg skjønner rett og slett ikke noe av den. Så det er bra jeg går ut i permisjon snart... Må bare huske å skrive søknaden snart. I går og i natt har lillemor strevet fælt i magen. Kjentes ut som om hun snudde seg den siste biten i går, så nå ligger hun med hodet rett ned. Hvis jeg kjenner rett da. Og i natt har jeg kjent skikkelig nedpress, så hun holder vel på å feste hodet sitt! Litt ubehagelig når jeg vil sove, men hun skal så klart få holde på så lenge hodet fester seg! Det ble ikke noe trening i dag eller, har så vondt i nerven som er i klem. Vondt å ligge å sove, og vondt å snu seg om natten. Er mer og mer overbevist om at dette er bekkenløsning. Men jeg bestilte jo et svangerskap uten bekkenløsning! Skal på Ikea i dag sammen med sambo og et vennepar, tror det blir trening nok for meg i dag... Blir spennende å hente posten litt senere i dag, vi har nemlig bestilt oss et dvd-kamera som kan komme når som helst! Vi skulle egentlig vente med å kjøpe et kamera, men vi kom over et godt tilbud (4000 for kameraet med veske og stativ), og da måtte vi bare slå til! Så nå kan vi filme vesla fra hun er bitteliten! God helg til alle som stikker nesa innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. august 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 18. august 2006 Kameraet kom i dag, så sambo har kosa seg skikkelig med å finne ut av hvordan det fungerer! Ble også Ikea-tur i ettermiddag, og makan til mange mager og nyfødte babyer skal du lete lenge etter! Ble bare gående å se på babyene jeg... Vi skulle egentlig bare ha grytevotter og se etter rullegardin der, men endte opp med masse stæsj til 500 kr! men det er jo det som er typisk Ikea! Nå er jeg helt ødelagt i hoften... Tror ikke Ikea-tur var så lurt, skulle i allefall ha satt meg mer ned der (men det er jo dårlig med benker og lignende der!). Håper det blir bedre med litt hvile og en god natts søvn. Det er nesten så jeg skulle ønske magetrollet kunne komme ut nå i kveld, så jeg slapp å ha så vondt når jeg rører på meg. Men det er vel bare å innse at hun har det best i magen noen uker til! Tror jeg skal finne senga snart nå, våknet rimelig tidlig i mårrest. Vondt i hodet har jeg også... Blæh, så mye klaging om vondter det ble da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. august 2006 #80 Del Skrevet 18. august 2006 Ikea bringer alltid med seg litt mer enn det man tror... Magen din er jo kjemepfin! Blir alltid så fascinert av mager... til tross for at jeg går rundt med en diiiiger en selv... Ønsker deg en knallbra helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå