Gå til innhold

Vi er blitt hundeeiere!


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Det ligger en spinone og sover på stuegulvet mitt!

120 mil hjem og minimalt med søvn, og nå har vi et lite vesen som snorker det meste av dagen i hus. Vi hentet henne mandag kveld, og kom hjem med henne onsdag kveld, og allerede er hun husvarm og trygg på oss. Finnes det noe som kan smelte et hjerte så raskt som en liten hårball som kommer løpende mot deg i full glede? :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Jeg har bare en ting å si : BILDER!!BILDER!!BILDER!!BILDER!!BILDER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Gjesta
flott hund, lignet litt på en langhåret vorsther ?

Ja, du er ikke den første som sier det. Eller ikke langhåret, men strihåret vorsther. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, det jeg mente var... den ser ut som en vorsther med lang pels ;)

er dette en jakthund ? de sidene du linket til var litt rotete så jeg fant lite om bruksområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er en gammel kontinental jaktrase, ja. De er seige travere i terrenget, og sies å være mindre hyper enn setterene. Spinonen er en sterk hund, så den kan også brukes til kløv og trekk - ikke ulikt vorsteheren altså! Og som familiehund har de rykte for å være tålmodige og rolige - og det er også mitt inntrykk så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Gratulerer! :) Og så må jeg si at dere er heldige som har fått en rolig valp som faktisk sover. Vår lille krabat (ikke så liten lenger nå, som snart 7 mnd gammel) sov nesten aldri da han var bitteliten, og hvis han skulle finne på å sovne, satt jeg som en saltstøtte i sofaen og turde ikke røre meg i frykt for at han skulle våkne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...