Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har lyst til å få yahoo-mailene mine i outlook. Har forstått det sånn at for å få til det så må jeg melde meg inn i yahoo Leverer. men hvor kan jeg gjøre det? Har lett overalt i innstillingene i yahoo-mailen min, men finner det ikke noe sted :grine:

Noen smarte mennesker der ute som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Tusen takk. Nå er jeg hvertfall registrert der, men jeg får det ikke til allikevel.. :sur: Hvis noen har noen supertips om hvordan man kan få det til blir jeg veldig gald!

Skrevet

Hvilken nett leverandør han du?

Jeg har NGT og måtte skrive inn servernavnet til NGT i boksene for inngående og utgående server.

Fant en nettside hvor det står, men husker ikke hva den het.

Skrevet

Nå bruker jeg verken Outlook eller Yahoo! (*brrrr*), men for å kunne hente inn epost i en epostklient, så må du opprette en ny konto der du i tillegg til epostadresse, brukernavn og passord hos Yahoo!, må angi en server for innkommende og utgående epost. Informasjon om den innkommende serveren (POP3 eller IMAP) finner du mest sannsynlig hos Yahoo! selv. Når det gjelder utgående (SMTP), så kan du bruke den til internettleverandøren din, eksempelvis smtp.online.no (Telenor), mail.broadpark.no (NGT) - eller hva du nå enn benytter. Sannsynligvis har du allerede en konto i Outlook som er satt opp med en SMTP-server.

Gjest gjesta
Skrevet

Takk for svar. Får det ikke til :( Har en .com adresse, kanskje det er derfor... jaja, får logge meg inn på nett istedet, har jo klart det i mange år, så det går vel fredeles..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...