Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Hei! Har søkt en lederstilling der jeg kommer til å ha ansvaret for opp til 15 medarbeidere! Jeg er en ung jente på 25 år, og har ikke ledererfaring fra før. Mine "underordnete" er kun kvinner. Så et spørsmål til dere kvinner her inne med ledererfaring: Hva er en god leder? Hvordan reagerer dere på ansatte som ikke gjør jobben sin? Hvordan er forholdet mellom dere og de som dere er leder for? Hvordan motiverer dere de ansatte, og hva motiverer dere? Hvilke tiltak iverksetter dere for å skape en hyggelig arbeidsplass med lykkelige ansatte? Blir veldig glad for tips og råd! Jeg trenger dere!
Skravla Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har egentlig ikke så mange tips å gi deg, men anbefaler deg å lese "På randen av ledelse" av Frode H. Haaland og Frode Dale
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Så spennende å se at det er flere unge jenter som skal bli ledere:) Jeg har funnet mye nyttig på denne nettsiden http://www.ukeavisenledelse.no/ Og jeg forbereder meg ved å lese bøker om organisasjon og ledelse, samt lære alt om den plassen jeg skal være leder for. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå