Gå til innhold

Gilette`s forunderlige hverdag


Gilette

Anbefalte innlegg

Gjør et forsøk på å starte opp en dagbok, skal prøve å skrive så ofte jeg kan og få med så mange detaljer som mulig uten å røpe min egen (eller andres) identitet :sjenert:

Endret av Gilette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

what to do today;

* Løpe (må bli i bedre form..bikinisesongen er jo rett rundt hjørnet :overrasket: )

* Støvsuge (er redd for å stikke hånda under sofaen og hente fram en nonstop jeg mista under der, er sikker på at jeg hørte at noe knurret under der istad)

* prøve å lese til eksamen.. men det er ennå værre å mote seg opp til enn de overnevnte punktene..

Hva som blir gjort av dette gjenstår å se.. :sjenert:

Er som kjent litt treg på avtrekkeren når det gjelder å få gjort unna ting.

Gilette- skippertakskvinnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på date ikvell... mat og kino... litt kjedelig å gjøre det på en date da.. men håper det blir koselig! Fyren jeg skal dit med er en venn av meg(som det kanskje kan bli noe mer med..?)

Oppdateringer kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten gikk greit.. men føler at jeg fremdeles ikke klarer å se på ham som noe annet enn en venn.. det er veldig synd igrunn, siden han er en snill fyr som sikkert ville vært bra for meg akkurat nå!

Skal gi det litt mer tid for å se om det utvikler seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! :smilyblomst:

Knurrende hybelkaniner? Høres skummelt ut. :sjokkert:

Så bra at daten er bra, men noen må være venner og vet du. Men håper det ordner seg for deg da, ting tar som kjent litt tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet nå..

Oppsummering av helga:

kjørt pirat..

avvist amorøse,fulle menn

lite søvn

Bøker som ligger og gråter etter at jeg skal lese dem slik at jeg faktisk har en nubbesjangs til å stå på eksamen

ikke lest noe

Konklusjon:

bare å grave seg ned i bøkene.. eller? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Høres ut som om du har hatt en vellykket helg spør du meg.

Jeg har også det der bokproblemet, men de er jo så tunge, klare ikke å få de opp i fanget. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se, oppsummering av uka som har gått:

* jobba masse = bedre økonomi i juli

* En tur på kino med en venn(kanskje fremtidig kjæreste, hvem vet) = litt sommerfugler i magen og noen fine timer med Da Vincikoden.

* Veninnekveld på torsdagen med ost og vin (brus for min del desverre) = oppdatert på alt sladderet og noen morsomme bilder:P

* Drakk igår (lørdag) og traff på ekssamboeren min på fest.. noe som selvfølgelig resulterte i en dyp fyllesamtale om alt som gikk galt og det faktum at han vil ha meg tilbake = maksimalt med fyllenerver idag..

* trena to dager denne uka, ALT for lite..har lagt på meg 2 kg de siste to ukene :tristbla: = Mye tid brukt på å tenke stygge ting om meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...