Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal sende søknad om stipend for folkehøgskole 2006/2007 via internett.

Har fylt ut når jeg er født + personnummer, og om jeg skal bo sammen med foreldrene mine i undervisningsåret.

Så står det "Hybel-/boligadressen din ved lærestedet. Gjeldsbrevet ditt blir ikke sendt til denne adressen. Du må endre adressen på Dine sider:"

Der trenger jeg vel ikke fylle ut noe enda?

Men "Postnummer:" Skal jeg skrive mitt nåværende postnummer, eller folkehøgskolens?

Svar fort, skjemaet må fylles ut innen et kvarter! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde visst enda dårligere tid, så jeg må starte på nytt senere.

Men skynd dere gjerne å svare, fordet! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Det virker som om det er postnummeret til hybeladressen du skal fylle inn. Men det står jo under hjelp:

Hybel-/boligadressen din ved lærestedet

Vet du ikke hvor du skal bo når du fyller ut søknaden, kan du la feltet stå blankt. Vil du at Lånekassen skal bruke hybeladressen din når vi sender brev til deg, kan du legge den adressen inn på "Dine sider" på www.lanekassen.no.

Gjest Gjest
Skrevet
Det virker som om det er postnummeret til hybeladressen du skal fylle inn. Men det står jo under hjelp:

Hybel-/boligadressen din ved lærestedet

Vet du ikke hvor du skal bo når du fyller ut søknaden, kan du la feltet stå blankt. Vil du at Lånekassen skal bruke hybeladressen din når vi sender brev til deg, kan du legge den adressen inn på "Dine sider" på www.lanekassen.no.

Synes det virker som at de sender brev til meg, og at jeg bør skrive hjemmepostnummeret, hvis jeg ikke forandrer på "Dine sider".

Hvis jeg forandrer der nå, sender Lånekassen kanskje brev dit, før jeg flytter dit?

Moren min mente også at det var hybel- eller rettere sagt internat-postnummeret jeg skulle fylle ut. Dere har vel kanskje rett, men jeg er fremdeles litt usikker...

Gjest Gjest
Skrevet

Fylte inn skolens postnummer, og teksten som kom fra etterpå tydet på at det var hjemmenummeret som skulle fylles inn.

"Informasjon om deg

Fødselsnummer: 0X0X87XXXXX

Bor i samme hus som foreldrene: Nei

Postnummer:6630 Poststed: Tingvoll"

Håper det ble riktig nå da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...