Gå til innhold

Psykisk syk


Gjest gjest-nå

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-nå

Kjære "lille" venn!

Jeg kom inn i livet ditt da du var 6 år - det er gått 11 år siden den gang. Jeg traff en unge med humør, fantasi, men også med et temperament som ikke gikk til fordel for deg - alltid. Jeg vet du er godt over snittet intelligensmessig, det har ulike tester vist. Men, du har ingen mulighet til å lære på den samfunnet har bestemt at læring skal foregå, til det er du altfor urolig og rastløs. Du møter nederlag på nederlag, du har allerede - tross din unge alder -prøvd å ta livet av deg 5 ganger. Du blir innlagt og utskrevet en dag eller tre senere - "det er stor pågang -vi kan ikke gjøre noe for henne - pasientplasser koster" det er tøft å møte forklaringene psykiatrien gir for å slippe å ta ansvar! Jeg ser dine nærmeste kjemper en kamp for å få "noen" til å hjelpe deg, men til nå har kampen vært håpløs. Jeg er sjokkert hvordan psykiatrisk helse behandler barn/unge og vi rundt deg er ivredd for at du en dag skal lykkes i dine forsøk på å ta ditt eget liv. Men vi skal fortsette kampen! Sorgen din blir min - et tapt ungdomsliv og kanskje et tapt voksenliv fordi du er blitt en kasteball mellom ulike etater som vegrer seg for å ta ansvar.

Men lille venn , vi skal kjempe videre for din og for vår skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så grusomt dette hørtes ut.. tragisk at unge folk skal måtte slite på denne måten.. Håper dere snart får den hjelpen dere trenger, denne unge personene er heldig som har deg ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...