Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvordan i alle dager får man fjernet bunnteksten fra forsiden og innholdsfortegnelsen? Jeg forsøker å gå ned på side tre, legge inn teksten der. Så trykker jeg på forhåndsvisning og velger herfra og fremover. Men det kommer på hele dokumentet alikevel? Er det noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fil - utskriftsformat - oppsett - kryss av for spesiell førsteside.

Har ikke vært borti at du kan fjerne bunnteksten fra siden med innholdsfortegnelse.

Skrevet

Tror desverre det bare er førstesiden du kan fjerne den i fra ja, slik som gjest sier.

Det jeg bruker gjøre da er å fjerne bunnteksten fra hele dokumentet og så printe ut innholdsfortegnelsen før jeg setter inn bunnteksten igjen og printer resten.

Skrevet

Det er som grooo sier.. Bare førstesiden.

Dette er grunnen til at jeg alltid skriver ut forsiden for seg selv, og bruker spesiell førsteside på innholdsfortegnelsen, som mine dokument starter med :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bruk inndelingsskift i dokumentet ditt (under sett inn - skift - neste side). Dermed kan du ha ulike topptekster og bunntekster i de ulike inndelingen i dokumentet (du kan lage så mange inndelinger du bare vil, uavhengig av sideskift).

Men husk å fjerne koblingen til forrige bunntekst/topptekst før du gjør endringer (bunntekst/topptekst blir automatisk satt opp med at den skal være lik forrige inndeling, bryt den koblingen ved å klikke på knappen i verktøylinjen for topptekst/bunntekst).

- Merrique

Gjest Chrizzy
Skrevet

Takk for svar :) Oppgaven skal leveres på nett så det nytter ikke å skrive ut førstesiden først. Men nå vet jeg hva jeg skal gjøre. Bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...