Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har vært der? noe å anbefale/fraråde? Noe som må sees?

hilsen ei som skal dit i sommer

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Minnea_*
Skrevet

Hei! Vi var på Zakyntos i fjor. Da var vi i Laganas. Vi reiste som en lite familie på tre med en baby og var forsovidt veldig heldig med hotellet vi fikk anbefalt. Barnevennlig og veldig fint. Trekket var at rommene apollo hadde vente bort fra basseng og strand og utsikten var forferdelig og det var jo litt dumt i og med at vi reiste med baby og det ble tidlig kvelden på oss.

Ellers syns jeg det var en litt rotete by, ikke spesielt sjarmerende. Stranda var fin. Det som er med Laganas er at den er kjent for å trekke til seg unge festende ungdom som er ute etter et høyt inntak av alkohol. Det foregikk diverse drikkekonkuranser, vi så innslag på tv når vi kom hjem og da vi så innholdet av disse så var det ganske så drøyt!!!! Skal jeg tilbake dit noen gang kommer vi nok til å velge Argassi som går for å være mye roligere og familievennlig. Vi var ikke på noen utflukter, men det var et par utflukter jeg kunne tenkt meg å vært med på.

Men jeg vil ikke fraråde noen å dra til Zakyntos, men ville valgt destinasjon på øya med omhu etter hva slags type ferie du er ute etter. Apollo var veldig behjelpelige med å anbefale hotell etter behov, hvertfall hun jeg traff på da. Hun hadde greie på hva hun snakket om!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan en familie kan dra til Laganas på Zakynthos er meg en gåte. De kan ikke ha gjort mye research mht støyen og den ville ungdomsfestingen.

Skrevet
Hvordan en familie kan dra til Laganas på Zakynthos er meg en gåte. De kan ikke ha gjort mye research mht støyen og den ville ungdomsfestingen.

:overrasket: har vert der flere ganger jeg....aldrig blitt plaget av støy.

Man trenger jo liksom ikke å bo i gågata..

zakynthos er kjempefint, nydelige strender!!

Gå en tur ned på stranda en time før solnedgang, da vil dere se skillpaddene duppe i vannskorpa. :)

Ta en båttur eller to, se på grottene.

Ellers har ikke zakynthos så mye å by på.

Gjest Gjest_minnea_*
Skrevet

He he, nei det er vel en kjempegåte!! Vi bodde ikke i gågata, men i et ganske rolig strøk når det gjaldt nattelivet. Og når man går tilbake etter å ha spist kl 2100 så har det faktisk ikke tatt helt av enda. Man kan spise i fred og ro. Så sånn sett var det ikke noe problem. Det var en helt vanlig sydenferie for mitt vedkomne, men ikke noe sted jeg syns var kjempeflott så som sagt ville jeg valgt en annen by om jeg skulle til samme øy en annen gang.

Jeg sitter ikke med slike smilyer i hodet :overrasket: når jeg tenker på at vi dro på familietur til Laganas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...