Amanlis Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Jeg fikk beskjed om å bekrefte passordet i outlook tidligere i dag. Jeg bekreftet, og samme boksen kom opp mange ganger. Og nå får jeg ikke åpna outlook i det hele tatt, har jeg blokkert noe ved å bekrefte passordet flere ganger? Hvordan kan jeg evt åpne det på nytt? Outlooken ville ikke ta i mot mottatte mailer pga ikke bekrefta passord, men som sagt jeg bekrefta til det uendelige jeg... Kanskje litt dumt det...
finnslarken Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Jeg fikk beskjed om å bekrefte passordet i outlook tidligere i dag. Jeg bekreftet, og samme boksen kom opp mange ganger. Og nå får jeg ikke åpna outlook i det hele tatt, har jeg blokkert noe ved å bekrefte passordet flere ganger? Hvordan kan jeg evt åpne det på nytt? Outlooken ville ikke ta i mot mottatte mailer pga ikke bekrefta passord, men som sagt jeg bekrefta til det uendelige jeg... Kanskje litt dumt det... ← Dersom mailkontoen din har fungert tidligere, og Outlook nå plutselig begynner å spørre om passordet ditt, skyldes nok dette sannsynligvis at Epost-serveren er nede eller at de som har serveren har omkonfigurert noe på den. Vet at Telenor har annonsert endringer i oppsett av Epost-serverene sine, så hvis du benytter Telenor kan du kanskje starte der? mvh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå