Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bekrefte passordet i outlook tidligere i dag. Jeg bekreftet, og samme boksen kom opp mange ganger.

Og nå får jeg ikke åpna outlook i det hele tatt, har jeg blokkert noe ved å bekrefte passordet flere ganger? Hvordan kan jeg evt åpne det på nytt?

Outlooken ville ikke ta i mot mottatte mailer pga ikke bekrefta passord, men som sagt jeg bekrefta til det uendelige jeg... Kanskje litt dumt det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk beskjed om å bekrefte passordet i outlook tidligere i dag. Jeg bekreftet, og samme boksen kom opp mange ganger.

Og nå får jeg ikke åpna outlook i det hele tatt, har jeg blokkert noe ved å bekrefte passordet flere ganger? Hvordan kan jeg evt åpne det på nytt?

Outlooken ville ikke ta i mot mottatte mailer pga ikke bekrefta passord, men som sagt jeg bekrefta til det uendelige jeg... Kanskje litt dumt det...

Dersom mailkontoen din har fungert tidligere, og Outlook nå plutselig begynner å spørre om passordet ditt, skyldes nok dette sannsynligvis at Epost-serveren er nede eller at de som har serveren har omkonfigurert noe på den.

Vet at Telenor har annonsert endringer i oppsett av Epost-serverene sine, så hvis du benytter Telenor kan du kanskje starte der?

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...