Cilla Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Vi skal til Danmark i sommer, og både jeg og mannen min vil til Legoland. Datteren vår er 2 1/2 år når vi er der, og kommer da gratis inn. Skjønte det som at vi som betaler får en blokk med kuponger som brukes til aktiviteter. Hva om 2 åringen skal være med på ting som passer for henne (tog etc), hun kan vel det selv om hun ikke har kuponger. Så på nettsiden deres, og så at flere av aktivitetene i f.eks duploland kan passe for henne, og at hun måtte være over 90 cm, noe hun er. Men kan hun være med uten kuponger? Eller er det lagt opp til at slike små barn ikke skal være med på ting?
Brunhilde Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har vært i Legoland flere ganger og vi har aldri fått kuponger. Når man er inne er aktivitetene gratis og jeg tror den eneste begrensingen er høyde og/eller aldre i noen tilfeller som f.eks. kjøreskolen. Klart de kan ha endret praksis siden jeg var der, men jeg leste ikke noe om kuponger på hjemmesiden deres heller.
Cilla Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2006 Jeg leste det i en tråd her inne tror jeg. Om noen som var der i fellesferien, og det var så fullt og ungene fikk knapt brukt opp kupongene sine....men mulig jeg blander. Det høres ihvertfall veldig greit ut! Takk for svar!
Pasha Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 eller kanskje det er sånn at man kan velge om man vil kjøpe en billett som dekker alle aktiveter (innen for alder og høydebegresning) eller at man kan kjøpe en billigere billett og da få med x antall kuponger for alktiviteter.
Brunhilde Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 eller kanskje det er sånn at man kan velge om man vil kjøpe en billett som dekker alle aktiveter (innen for alder og høydebegresning) eller at man kan kjøpe en billigere billett og da få med x antall kuponger for alktiviteter. ← Nei, ikke i Legoland, det er jeg ganske sikker på. Det er mer Tivoli, det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå