Pimbila Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 På den stasjonære pc'n har jeg "mine siste dokumenter" el.l. på startmenyen der de ti siste dokumentene jeg har jobbet med ligger. På min bærbare er det ikke slik, men går det an å finne det et sted på maskina og legge det dit?
Svart Katt Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Gå inn på start - kontrollpanel - oppgavelinje og startmeny - start meny - trykk på "klassisk startmeny" og OK.
Pimbila Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2006 Hvorfor går det bare på klassisk? Grr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå