Laban Skrevet 28. mai 2006 #21 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg må tilstå at jeg føler at jeg har mer draget på byen med langt hår enn med kort hår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 28. mai 2006 #22 Del Skrevet 28. mai 2006 har hørt rykter om at rødlig hår ikke er det mest attraktive. ← Hmm der er jeg uenig med deg Jeg liker gjerne kvinner med en usminka stil. Det sier noe om verdiene, om man er usminka i forhold til å være veldig dolla opp. Hårlengde har jeg ikke tenkt så mye over, men kort hår på kvinner kan jo være veldig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 28. mai 2006 #23 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg synes du skal være usminket med kort hår osv. hvis du føler deg vel med det, husk fine damer trenger ikke sminke for å se feminine eller sexy ut. Personlig liker jeg jenter som ikke doller seg for mye opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #24 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg klippet mig helt (!) kort for et par måneder siden. Kall det guttekort om du vil, selv om mitt nok snarere er kortere enn en typisk gutteklipp! En uke etter fikk jeg drømme jobben og møtte min super herlige nye kjæreste...! Kort hår er jo super søtt, sexy og kult... hva kan vel være en bedre kombinasjon!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå