Gå til innhold

"Den stolte mamma"


Gjest marthepia

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Jeg må bare få uttrykke at jeg er veldig stolt over datteren min :)

Dette er jo noe helt nytt for meg (og sikkert mange andre). Hun begynte å krype. I sin egen lille spesielle stil :ler::ler: Det var så morsomt å se. Jeg kunne sett på henne i timesvis. Hun reiste seg også, helt selv ved tvbordet. Vi legger henne på ryggen, hun ruller til mage og setter seg på stompen. Ser at hun er veldig fornøyd selv etter å ha klart noe. Vi roser henne opp i skyene når hun gjør det :) Alt dette skjedde først i går! Det kom helt plutselig. Hun blir 10 måneder den 6. juni. Hmm... Synes ting går fort jeg :)

Begynte barna deres å krype? Når da? Hører at det er ikke alle som kryper. Jeg trodde ikke Emma kom til å krype. Hun ville bare gå, gå, gå, gå, gå!

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Å, så gøy! :)

Var helt i hundre da tantebarnet mitt begynte å krabbe jeg.. Det er veldig spennende å følge med, alt skjer veldig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!!! Du har all grunn til å være stolt av datteren din..

Jenta mi begynte å krabbe da hun var 8 mnd (tror jeg...) og gikk rundt bordet (holdt seg fast) da hun var 9mnd.. Hun begynte å gå i jula og jeg husker jeg gråt da hun tok sine første skritt. Jeg ble så utrolig stolt over lille jenta mi!

Jeg må innrømme at jeg har den følelsen omtrent daglig nå, hun lærer så fort om dagen. Det kommer stadig vekk nye ord, og hun lærer hele tiden nye ting! Jeg er også stolt av datteren min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Jeg tror jeg fikk tårer i øynene da hun krabbet bortover gulvet :) Kommer aldri til å glemme det øyeblikket! Kanskje hun begynner å gå i sommer :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden min blir 10 mnd 31 mai og begynte å krype for 2 uker siden. Nå kryper han "fort" bortover gulvet. Så setter han seg opp på stumpen og ser med store øyne opp på meg.. og mamma blir veldig stolt. I det siste har han begynt å øve seg på å reise seg opp med å støtte seg til stolben og det som finnes i nærheten.

Eneste problemet er plantene mine som blir kvestet en for en siden han endelig får tak i dem og alt av ledninger til lamper og telefon må bites på og dras i samt dra ut støpsler på kontakter... akkurat dette er jeg ikke så stolt av men må vel bare ta det med på veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jenta mi begynte å krype,reise seg og gå rundt bordet da hun var litt over 7mnd. Hun hadde da ålet seg frem fra hun var ca 5.5mnd gammel. Tok sine første skritt da hun var 10mnd, og gikk skikkelig da hun var 11mnd. :) Forstår godt at du er stolt, det er jeg av snuppa mi også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min kjøp runnt 8 mnd og tok sine første skritt litt over 10 mnd. Mellom det, krabbet han mye og gikk rundt møbler. Jeg trodde heller aldri han skulle krabbe, for han har vært så glad i å stå og hoppe i fanget hele tiden, men krabbingen kom plutselig! Og det går bare fortere og fortere bortover gulvet, så nå får du skru alle møblene dine fast i veggen!! :)

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...