Gjest StoreSky Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Av tidligere innlegg så har sikkert noen sett at jeg har hatt problemer med Firewall og sånt. Slengte ut Norman programmet og installerte nye. Alle problemer er vekke!! (til kostnaden av mange mail som forsvant i innboksen...grr)
Amanlis Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Hvilke nye programmer har du installert? Gratisprogrammer?
Gjest StoreSky Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 ja internett controll http://www.zonelabs.com/store/content/cata...d=dbtopnav_zass anti-virus www.avast.com her får man norsk meny også. Eneste jeg NÅ sliter med er litt for streng active-x kontroll... Må jo være noe liksom..haha! Men har lite pop-up meldinger, internett flyter godt, mail + MSN funker utmerket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå