Gå til innhold

Veska med det rare i...


Gjest BagLady

Anbefalte innlegg

Gjest BagLady

Hurra for meg, da har jeg startet en dagbok :hoppe:

Så gjenstår det å se om noen vil hilse, da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BagLady
:hoppe: Gratulerer med dagbok!

Takk for hilsen :klem:

Nå skal jeg dra og kjøpe med kjole til bryllup neste helg, har sett meg ut kjolen allerede - er bare i tvil angående om jeg skal ha jakke eller sjal over. Og hvilke sko jeg skal ha. Og veske. Og smykke... Hmmm, da er jeg kanskje ikke så klar som jeg trodde likevel da :sjenert:

Og jeg har MasterCard'et til kjæresten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok oppfordringen din og leste i dagboken din.... :ler:

Her var det mye "snacks" ;) Nesten like mye som i min... men hade på bade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tok deg på ordet, og titter innom dagboken din :)

Skulle ønske det var meg som skulle i bryllup, alltid greit med en unnskyldning for å shoppe litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BagLady

Oi, så mange hilsener :overrasket: *spiller overrasket etter ubeskjeden selv-promotering*

Takk Alial, marthepia, abelille, Sympatia, Titta, Marillia, Tilde og marta :vinke:

Kjempemorsomt å ha en grunn til å shoppe litt ja, fant ut at jeg eide tilsammen 1 (én) kjole, så da kunne jeg unne meg en ny nå. Kjolen er herved innkjøpt, men da melder jo 100 andre problemstillinger seg:

Hvilke sko?

Hvike smykker?

Hvilken jakke evt. hvilket sjal? (bryllupet er i Trondheim så det spørs om ikke termodress er det mest praktiske antrekket egentlig)

Ja, jeg sliter som dere ser med mange dype, eksistensielle spørsmål om dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gøy med ny kjole. Jeg skal også på kjoleshopping snart. Gleder meg! :)

Hvordan ser kjolen din ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fantus

Gratulerer med dagbok :)

Å kjøpe kjole kan være en kjempeutfordring, men alt blir jo som kjent lettere med kjærestens mastercard :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! :smilyblomst:

Men som regel så er det kjolen som er det enkle da, og alt tilbehøret som kan bli en utfordring. Men det ser det ut som om du har skjønt. ;)

Skal du være over 12 timer i Trondheim så bør du være klar for 4 årstider. :trønder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BagLady

Hihi, til slutt endte jeg opp med å levere tilbake kjolen jeg hadde kjøpt - for jeg fant jo INGENTING som passet til. Så nå skal jeg i bryllup i klær som allerede lå i skapet, til kjærestens store latter (og frustrasjon) :ler::rodme:

Jeg er jo trønder, så sånn sett er jeg godt vant til litt skiftende klima, for å si det litt diplomatisk... Men så er det sånn at jeg er velsignet med veldig kalde fingre, og har egne polvotter til sommerbruk, så jeg er jo litt skeptisk til hvordan dette skal gå :forvirret: Ser så toskete ut med kjole, småsko og svæææære votter liksom...

I dag har vært en bob-bob dag, for jeg har drukket litt for lite (!) og da blir jeg så fryktelig slapp og kvalm. Heldigvis har kjæresten passet på meg, og hentet vann og cola og kjeks til meg mens jeg lå i senga. Dessuten ryddet han masse på datarommet mens jeg lå. Snill gutt jeg har funnet ;)

Tenkte jeg skulle si litt om meg selv også:

Jeg er altså 26 år, og bor i Oslo sammen med kjæresten min. Han jobber og jeg studerer, jeg regner med å være ferdig utdannet sivilingeniør til høsten. Da blir det forhåpentligvis jobb - og penger, ikke minst. Jeg er kommer litt på etterskudd med studiene pga sykdom, men nå ser det endelig lyst ut.

Takk for hilsener :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...