Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har brukt "merge and center" knappen for å slå sammen to celler under hverandre for å få plass til mer tekst. Men teksten kommer jo bare i den nederste av de to sammenslåtte cellene når jeg skriver. Hvordan er det en får teksten på to linjer? Tåpelig spørsmål, har jo gjort det tusen ganger før, men nå står det helt stille. Anyone?
Gjest HB Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 For å få to linjer innenfor en celle i Excel trykker du på Alt + Enter. Du kan jo justere teksten innefor cellen ved å trykke Ctrl + 1 eller under Format og Celler. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå