Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har brukt "merge and center" knappen for å slå sammen to celler under hverandre for å få plass til mer tekst. Men teksten kommer jo bare i den nederste av de to sammenslåtte cellene når jeg skriver. Hvordan er det en får teksten på to linjer?

Tåpelig spørsmål, har jo gjort det tusen ganger før, men nå står det helt stille.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få to linjer innenfor en celle i Excel trykker du på Alt + Enter.

Du kan jo justere teksten innefor cellen ved å trykke Ctrl + 1 eller under Format og Celler.

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...