Gjest Gjest_mary77bgo_* Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Som det står i overskriften, så lurer jeg på om man strengt tatt er nødt til å ha på seg hvit/ ivory undertøy? Kjolen min er ivory/ krem og jeg har prøvd å finne et undertøysett med stroppeløs BH i samme farge, men har så langt ikke lykkes. Jeg trodde at jeg endelig hadde funnet noe hos Figleaves, men da jeg fikk den var BH cup'en for stor... har ikke så store bryst, bruker str. 75A. Er det noen som har tips til hvor jeg kan få ta i undertøy?? Jeg vil helst ikke bruke korsette/ torsolette, kun vanlig BH
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kanskje du kan bytte den i 75AA? Du er jo ikke nødt til å ha hvit/ ivory eller lignende hvis det ikke synes igjennom eller stikker utenfor? Endret 24. mai 2006 av Binna
Kara W Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Det må du selvfølgelig ikke. Synes du/mannen din at sort undertøy med rød blonder er det mest sexy i verden, kan du selvfølgelig ha det. Det er bare tradisjonelt å ha undertøy som matcher kjolen. Det eneste jeg ville passet ekstra nøye på er at det ikke synes gjennom kjolen. De eneste som skal se undertøyet er jo du og mannen din, og så vidt jeg har hørt så enter sovner dere begge av utmattelse, eller han vil ha av deg alle klærne så fort som mulig. Så undertøy er egentlig bare nok en uviktig detalje vi kommende bruder like å henge oss opp i. Lykke til med å finne noe som passer, og ikke minst, er behagelig!
*Emma* Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Må innrømme jeg ikke forstår meg på "Må jeg...." innleggene. Ingen MÅ jo noe som helst. Du gjør som du vil! Det er ditt bryllup og din dag - og hva slags farge du har på undertøyer er det ingen andre enn deg og din mann som trenger å vite. Bare det ikke synes gjennom kjolen fordi det er skrikende rååååsa er det vel greit
LilleLy Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Hei. Jeg kjøpte også undertøy på Figleaves (Panache Venus hvis det skulle ha noen betydning). Det var fargen ivory, og koppen er muligens litt stor. Jeg får liksom ikke helt bestemt meg, for det er den størrelsen jeg vanligvis bruker). Uansett så sa en venninne av meg at de har sånne silikoninnlegg på Kappahl til 40 kroner, så jeg tenkte iallfall å kjøpe det også prøve.. Men det er kanskje ikke helt det du spør etter. Jeg synes iallfall fargen, mønsteret og selve undertøyet var akkurat det jeg tenkte meg, så synes det er synd å kjøpe noe annet...
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Synes Lilllys tips med silikoninnlegg var bra hvis det er aktuelt for ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå