Gå til innhold

søknad på nynorsk?


Søtpotita

Anbefalte innlegg

Eg brukar til vanleg nynorsk, men er det lurt å senda ut jobbsøknadar på bokmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har eg òg lurt på. Eg trur ikkje at det er mange arbeidsgjevarar som bevisst nedprioriterer folk som skriv på nynorsk, men er kanskje mogleg at ein del gjer dette ubevisst? Det kan sjølvsagt slå andre vegen òg, at du utmerkar deg med å skriva på eit mål som ikkje så mange andre gjer, og at det difor er lettare å hugsa akkurat din søknad. Eg gjekk på eit jobbsøkekurs der me lærte at me skulle gjera det me kunne for at vår søknad og CV skilde seg litt ut, t.d. i val av oppsett, skrifttype, eventuelt papir dersom me sende søknaden i posten. Me måtte sjølvsagt ikkje ta dette for langt, for det viktigaste er jo å formidla det som står i søknad og CV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver stort sett alltid på samme målet som jobbannonsen står på. Og i og med at jeg oftest søker jobber i offentlig sektor så er det det hovedmålet som kommunen har jeg bruker som retningsgivende. Søker jeg jobb i en nynorskkommune så tror jeg de setter pris på å faktisk se at jeg kan å skrive feilfritt nynorsk.

Men jeg er litt redd for å bli diskriminert ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere bør for all del skrive på nynorsk, særlig hvis det er innen offentlig sektor!

Jeg er bokmål-bruker, men var på et intervju der de så spesielt på nynorsk-karakteren min (jeg fikk toppkarakter ;) ). Det er faktisk eneste gangen noen har sett ekstra nøye på karakterene mine, og eneste karakteren jeg har fått spesifikt spørsmål om. De trengte noen som kunne skrive nynorsk, siden ingen av de andre ansatte følte seg så komfortable med det. Faktisk er det jo lovpålagt at når man henvender seg til offentlig instans på nynorsk, så har man krav på svar på samme målformen.

De aller fleste som skriver nynorsk behersker jo også bokmål. Men mye sjeldnere at det motsatte. Dere har derfor en ferdighet som ikke bokmålsbrukerne har. Dette må dere få fram. Å kunne skrive to målformer kan også tyde på god språksans. Jeg ble flinkere i bokmål av å skrive nynorsk (bli kvitt denne substantivsjuka vi har på bokmål).

Lykke til i jobbsøkingsprosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår at eg bør skriva nynorsk dersom eg skal søka jobb i det offentlege. Men eg søker nok stort sett til private bedrifter, der det offisielle skriftspråket enten er engelsk eller norsk, ikkje noko krav om nynorsk eller bokmål. Dersom utlysingsteksten er på norsk, så er han garantert på bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyra at eg kan bruka nynorsken :) Trur faktisk eg skal gjera det når eg skal søka hos private bedrifter også..Dei forstår forhåpentlegvis kva eg skriv ;) Og når eg fyrst skal representera meg sjølv så blir det meir "meg" å gjera det på nynorsk. Noko utlysningstekst er det ikkje sidan eg skal senda inn ein open søknad til dei bedriftene som er private.

Takk for gode råd :)

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at jeg skal skrive jobbsøknad i henhold til jobbutlysningen. Er den på nynorsk så skal jeg skrive på nynorsk..

Er det individuelle søknader du sender til firmaer tror jeg du kan velge selv om du skriver på nynorsk eller bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lært at en skriver søknaden på den målformen stillingsannonsen er utformet. Omtrent slik reglene er for offentlige brev, som skal svares på den målformen de er mottatt.

På et jobbsøkerkurs ble jeg tipset om å få med i CV'en at jeg behersket både nynorsk og bokmål. For meg føles det naturlig å skrive både nynorsk og bokmål, jeg har derfor aldri selv tenkt på å dra frem dette som noe spesielt...

Endret av Majka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...