Ellisiv Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg skal bytte avatar, men får det ikke til. Bildet er i 70x90 pixler og i gif-format, men når jeg laster det opp fra maskinen etter å ha fjernet det jeg hadde kommer bare den gamle avataren min opp. Hva gjør jeg galt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Eg hadde nettopp det same problemet. Så ga eg opp. Og ei veke etterpå dukka plutseleg min nye avatar opp på skjermen. Så gi det litt tid, så ordnar det seg sikkert!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Du må sikkert bare slette cachen og restarte nettleseren. Du har forøvrig en blond dame lent bakover mot høyre. Endret 24. mai 2006 av Slangen
Gjest Hege Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Prøv det enkleste først: etter at du ha lastet opp avataren klikker du på "Oppdater" i nettleseren din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå