Gjest Fruktfat Skrevet 24. mai 2006 #21 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hvis jeg plutselig hadde gått opp 20- 30kg så hadde jeg foretrukket at folk holdt spekulasjonene sine for seg selv. Uansett grunn... Nå har hun vært gravid og, mange som legger på seg en del da. ← jeg hadde da vel aldri sagt det til noen heller, men øyne har man da... har gått opp 20 kg selv jeg, og tror eksen min hadde fått litt sjokk om han så meg, men det er da ikke rart! men altså; hun har jo ikke forandret seg _litt_, det er ganske stor forskjell! hun og doug passer jo bedre sammen utseendemessig nå da. Endret 24. mai 2006 av Fruktfat
Pimbila Skrevet 24. mai 2006 #22 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har også sett forandringen, men synes fremdeles hun er flott. Og ikke overvektig!
Gjest Pet Skrevet 24. mai 2006 #23 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har sett noen episoder som ble spilt inn mens hun var gravid, og da gikk hun alltid rundt og bar på noe eller gikk bak noe eller hadde på seg store jakker osv for at det ikke skulle synes! Det så utrolig dumt ut! Skjønner ikke hvorfor de ikke bare la graviditeten inn i serien, for det svangerskapet var det umulig å skjule!
Gjest Emera Skrevet 24. mai 2006 #24 Skrevet 24. mai 2006 Vi er rett og slett ikke vant til å se kvinner med runde former på TV. Spesielt ikke i amerikanske serier. Mennene kan godt ha skikkelig belg, men kvinnene er alltid syltynne. Synd. Carrie er da flott med former og, hun.
*Emma* Skrevet 24. mai 2006 #25 Skrevet 24. mai 2006 De episodene som går nå er ETTEr fødselen ja. Hun har visst "fått litt pes" i USA for at hun ikke gikk ned igjen så fort som alle andre "filmstjerner" etter fødselen. Men jeg tror ikke hun brøy seg særlig. Og det er jo egentlig beundringsverdig. Men jeg må innrømme at litt av det morsomme....kan han virkelig få en så lekker dame som henne blir borte når hun veier "litt mere enn hun bør for høyden"
Gjest splæsj Skrevet 24. mai 2006 #26 Skrevet 24. mai 2006 Synes det var en svært overflatisk tankegang av flere her.
Gjest Sexy Cath Skrevet 24. mai 2006 #27 Skrevet 24. mai 2006 Synes det var en svært overflatisk tankegang av flere her. ← hvorfor det? hun har jo blitt veldig fet. hva er galt med å si ting som er sant? du liker vel at alt skal være pakket inn i silkepapir du kanskje?
melina Skrevet 24. mai 2006 #28 Skrevet 24. mai 2006 Veldig fet eller ekstremt overvektig er kanskje å ta i litt Synes hun er flott og like morsom som alltid, jeg ( sliter nå litt med å få vekk overflødige kilo selv etter et svangerskap, jeg da )
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #29 Skrevet 25. mai 2006 Hva heter hun i virkligheten? Lyst til å søke frem et bilde av henn nå. Har ikke sett denne forandringen på tv.
Gjest Gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #31 Skrevet 25. mai 2006 hvorfor det? hun har jo blitt veldig fet. hva er galt med å si ting som er sant? du liker vel at alt skal være pakket inn i silkepapir du kanskje? ← Hun er hverken veldig feit eller ekstremt overvektig, hun er bare helt normal og legger på seg litt etter en fødsel. Serien hadde jo også blitt en helt annen om de fikk barn.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #32 Skrevet 25. mai 2006 Hvorfor skal hun trenge å være så tynn, når han mannlige hoverrolleinnhaveren har en vekt som er over normal BMI?
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #33 Skrevet 25. mai 2006 Dette er tatt i 2006. Hvor er hun feit? http://www.imdb.com/gallery/granitz/4697/E...=Remini,%20Leah
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 25. mai 2006 #34 Skrevet 25. mai 2006 Jeg tror i hvert fall vi skal slutte å skylde på menn når det gjelder anorexia. Jeg synes Isabella (et eller annet) i TV2-været har digg kropp, men de fleste her synes vel hun er 30-40 kg overvektig.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #35 Skrevet 25. mai 2006 http://www.askmen.com/women/galleries/actr.../picture-1.html Vet ikke når dette bildet er tatt, men hun er vel endel kraftigere her enn tidligere hvertfall. Men synes hun ser flott ut fordet jeg da!
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #36 Skrevet 25. mai 2006 leah før: http://www.rileysautographs.com/Leah_Remini.JPG
Gjest Sexy Cath Skrevet 25. mai 2006 #37 Skrevet 25. mai 2006 se på hun her da http://www.aahceleb.com/picture/leahremini_004.jpg
*Emma* Skrevet 26. mai 2006 #38 Skrevet 26. mai 2006 Tror vel kanskje grunnen til at folk legger merke til det og faktisk kommenterer det er at hun var så innmari tynn og"flott" før og da blir forskjellen når man legger på seg noen kg så innmari mye større. Se på hun som spiller Kelly i samme serien. Hun har vel aldri vært noen sylfide....men det er ingen som kommenterer henne.... Eller hun som spiller....så husker jeg selvfølgelig ikke hva hverken hun eller serien heter........går på TV2 av og til.... et par m barn som har svigerinna og svogern boende i gjestehuset...svogern heter Jimmy er alt jeg husker......hun har langt mørkt hår og spiller svigerinna.... Hun må da være større enn Leah -inen snakker om henne heller....men det er fordi hun har vært sånn hele tiden....
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #39 Skrevet 26. mai 2006 se på hun her da http://www.aahceleb.com/picture/leahremini_004.jpg ← Sånn ser hun vel ikke ut! En svart ball?
Gjest Fruktfat Skrevet 26. mai 2006 #40 Skrevet 26. mai 2006 Tror vel kanskje grunnen til at folk legger merke til det og faktisk kommenterer det er at hun var så innmari tynn og"flott" før og da blir forskjellen når man legger på seg noen kg så innmari mye større. ← ja, det var jo det som var poenget, hvor mye hun hadde lagt på seg jeg synes ikke hun er fæl, hun er like pen som før, men hun er ganske rund!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå