Gå til innhold

Carrie i "Kongen av Queens"..

Anbefalte innlegg

Gjest kokoos
Skrevet

Hun var jo DEN sylfiden før, kjempeslank og lekker. I de episodene som går på Tv2 nå er hun plutselig blitt MYE rundere. Trodde først hun var gravid, men magen er jo ikke spesielt stor - hun har bare lagt på seg masse på lår, rumpe og i ansiktet.

Noen som vet om hun er gravid eller om det er noe annet? Blir jo nysgjerrig vettu... Kul dame forresten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sexy Cath
Skrevet

ja dette la jeg også merke til. synd å se, hun er jo ekstremt overvektig nå. :tristbla:

Gjest Fruktfat
Skrevet

vel, hun har blitt ganske diger ja! hun fikk jo barn her, henger sikkert igjen fra da.

spesielt over rumpe/lår.

(forresten: asiaten som doug fantaserte om -negledama- er visst kona hans i virkeligheten, og legen som var med er carries mann i virkeligheten)

Gjest Gjesta
Skrevet
ja dette la jeg også merke til. synd å se, hun er jo ekstremt overvektig nå.  :tristbla:

Ekstremt overvektig???

Ærlig talt....

Men ja, hun har fått barn i virkeligheten ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Som Evelina sier, hun har fått barn i virkeligheten, og ekstremt overvektig er da en grov overdrivelse!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
hva har skjedd?

Jeg må jo si du svarer på spørsmålet ditt selv...

Er det så utrolig rart at noen går opp i vekt? Etter en fødsel?

Dessuten er det ganske stor forskjell på overvekt og grov overvekt..

Endret av Binna
Gjest kokoos
Skrevet

Neida, Binna, ta det med ro;) Utrolig rart er det vel kanskje ikke, men det er da ganske vanlig at amerikanere i rampelyset slanker bort mye av det de har lagt på seg etter en graviditet. Forskjellen fra de tidligere episodene er jo virkelig slående, da var hun rett og slett LEKKER.

Så UTROLIG morsomt at de har tatt med de ordentlige ektefellene sine i fantasien da, kult stunt ;) Dama til Doug var jo dødspen!

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hun gjorde det av veldedighet for at andre kvinner skal føle seg bedre.

Jeg la ikke merke det til det en gang, synes hun er fin som alltid.

Skrevet

hun var enten gravid eller hadde fått barn da de episodene ble spilt inn (gamle episoder)

Skrevet

Jaggu er det mange eksistensielle spørsmål å diskutere her på KG.

:ler:

Gjest BagLady
Skrevet

En gravid dame som har lagt på seg, og opplever at kroppsfasongen ikke er den samme etter fødsel? Nei, nå står ikke verden til påske altså :eeeh:

Gjest gjest1
Skrevet

:ler: Både fått barn og blitt eldre faktisk...

det er rart med det, jeg var tynn som en strikk før jeg også...

Men alder og fødsler gjør ett og annet med kroppen din, sånn er det bare

Skrevet

hun var jo gravid mens serien stå på uten at det ble skrevet inn i serien... så det er nok derfor hun er litt tykk..

og i noen av episodene blir jo aldri magen hennes filmet...

(så da hadde hun nok ganske stor mage mens hun gikk gravid..)

Gjest Fruktfat
Skrevet

:ler: det må da være lov å spørre hva som har skjedd med henne?

jeg hadde da reagert om folk rundt meg "plutselig" har gått opp 20-30kg! hun er jo ganske rund! så vel det spesilet da hun skulle danse på slutten av episoden, du så føttene bevege seg, men fra knærne og opp sto det nesten stille :ler:

oj, så slem jeg er! :ler: igjen

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
:ler:  det må da være lov å spørre hva som har skjedd med henne?

jeg hadde da reagert om folk rundt meg "plutselig" har gått opp 20-30kg! hun er jo ganske rund! så vel det spesilet da hun skulle danse på slutten av episoden, du så føttene bevege seg, men fra knærne og opp sto det nesten stille  :ler:

oj, så slem jeg er!  :ler: igjen

Det er ikke det at det ikke er "lov" men er det egentlig noe å lure på?

"Hva kan det være???"

Hvis jeg plutselig hadde gått opp 20- 30kg så hadde jeg foretrukket at folk holdt spekulasjonene sine for seg selv. Uansett grunn... Nå har hun vært gravid og, mange som legger på seg en del da.

Endret av Binna
Gjest Fruktfat
Skrevet

vi bryr oss jo om alt når det gjelder offentlige personer, det er jo halve moroa! :ler:

britney har litt mage, er hun gravid!

har carina silikonpupper?

oj, hun har blitt tynn, har hun spiseforstyrrelser?

har michael douglas tatt ansiktsløftning, ja det har han jammen, se det ekle størkna blodet der!

osv osv...

Skrevet

Jeg har også sett at hun har forandret seg litt, men overvektig??? :overrasket::overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...