Gjest Gjest_Helge_* Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Er en mann på 40 år som har en grei jobb bra utseende, og føler meg normal på alle måter, men er kanskje ikke helt A4 i senga. Dama mi gikk nylig fra meg fordi hun syntes jeg var pervers.. Vel jeg liker å bruke litt håndjern, smøre inn dama i sjokoladesaus og slikke den av. Liker også bind for øyne og litt silkeskjerf. Vel føler meg ikke akkurat pervers, men begynner nå å lure på om jeg bare skal slå fra meg disse aktivitetene... eller hva?
valentino Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Dama di gikk fra deg fordi hun ikke lenger var seksuellt interessert i deg.
brumma* Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Du behøver ikke nødvendigvis slå det fra deg. Hva med å finne deg en jente som er into det du liker istedenfor? Pervers? Det er inviduelt hva folk karakteriserer som perverst. Noen synes alt annet enn misjonærstilling er fyfy, andre ikke.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 I mine øyne er det ganske normalt å ha forskjellige seksuelle preferanser. Jeg er kinky, min eks-kjæreste/elsker er kinky. Likevel dumpet han meg til fordel for en veldig ikke-kinky dame. Lurer veldig på hvordan det har gått. *fortsatt lei meg og litt bitter*
Gjest Gjest_Helge_* Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Trodde det skulle gjøre sexlivet litt mer spennende, men der tok jeg feil. Er nok litt bitter jeg også
NinjaTurtle Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Du høres ikke helt normal ut, nei. Og det kan du være glad for. Fy f.. så kjedelig det er å ha sex med "normale." Var nok andre grunner til at hun forlot deg, og hvis hun virkelig forlot deg for sånne fetisjer, var hun hva jeg vil kalle normalt dum i hue. Allikevel, silkeskjerf, sjokolade og håndjern kan fort få deg ny og bedre kjæreste.. Endret 23. mai 2006 av NinjaTurtle
Gjest d'Arc Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 Du er ikke unormal. Dere har nok bare ulik oppfatning av hva som er perverst.
Gjest Gjest_helge_* Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 Tror nok at slike jenter ikke er så lett å finne da, så det blir nok med fantasiene
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Trodde ikke det der var så unormalt jeg da?? Det er kanskje ikke noe de fleste av oss gjør til vanlig, men jeg skulle vel heller ønske at min sambo ville gjøre sånne ting en gang i blant enn aldri...
Gjest 2324 Skrevet 23. mai 2006 #10 Skrevet 23. mai 2006 Trodde ikke det der var så unormalt jeg da?? Det er kanskje ikke noe de fleste av oss gjør til vanlig, men jeg skulle vel heller ønske at min sambo ville gjøre sånne ting en gang i blant enn aldri... ← Signerer.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #11 Skrevet 23. mai 2006 Skulle ønske min mann ville være med på noe av det du nevnte. Som du sier så skulle en tro at det spriter opp sexlivet.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Synes ikke dette var så ille... Så jeg synes ikke du er pervers.
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #13 Skrevet 23. mai 2006 Nå tror jeg jeg vet hvordan jeg skal bruke kaka sambo er på vei hjem med!
Gjest Gjest_Helge_* Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 Takker for støtte her inne, synes jo ikke selv det er så galt da, men kanskje ikke det beste sjekketriks å foreslå når man treffer ei ny jente(Ler)
Gjest gjest 0 Skrevet 23. mai 2006 #15 Skrevet 23. mai 2006 Takker for støtte her inne, synes jo ikke selv det er så galt da, men kanskje ikke det beste sjekketriks å foreslå når man treffer ei ny jente(Ler) ← Nei jeg ville nok ventet litt til man var trygg på forholdet
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #16 Skrevet 23. mai 2006 Du virker normal Det eneste jeg kan tenke meg som hadde fått meg til å gå i fra en fyr med like uskyldige lyster som det du har er om du var veldig opphengt i de. En ting er å tenne på noe, en helt annen ting er om det skjer hver eneste gang dere har sex. Da hadde jeg blitt lei. Greit å kunne være litt impulsiv når man har sex. Det kan bli for mye håndjern, silkeskjerf og sjokoladesaus også. Da blir det kjedelig
~umulia~ Skrevet 24. mai 2006 #18 Skrevet 24. mai 2006 Er enig med gjesten over jeg. Hvis man må frem med silkeskjerf, håndjern og sjokoladesausflaska hver gang man skal ha sex ville i hvertfall jeg syns det hadde blitt litt mye. Men en gang i blandt er bare positivt. Og man trenger vel ikke bruke alt hver gang?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #19 Skrevet 24. mai 2006 Synes det høres helt flott ut jeg da, men det spiller ingen rolle hva andre synes. Mulig hun var ganske konservativ på den fronten og lite frigjort. Hvis ikke hun tenner på sånt så hjelper det ikke. Jeg hadde digget det, da:-)
Sølvpilen Skrevet 24. mai 2006 #20 Skrevet 24. mai 2006 Jeg synes ikke at du skal slå fra deg disse aktivitetene, og du er ikke pervers i det hele tatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå