Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om det er noen jobbmuligheter i Moelv?

Hvordan er det å bo der?

Jeg har kun 9 årig skole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om det er noen jobbmuligheter i Moelv?

Hvordan er det å bo der?

Jeg har kun 9 årig skole.

Har du tenkt å flytte til Moelv? Det er jo egentlig et sted man flytter FRA og ikke TIL da. I selve Moelv er det jo ikke så mye , sjekk på aetat, men du har jo kort vei til både Hamar, LIllehammer og Gjøvik og der er det nok jobbmuligheter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært en del i Moelv, så lenge jeg har slekt der.

Det er grei plass å besøke, men jeg ville ikke ha bodd der.

Da ville jeg heller ha strekt meg nærmere Ottestad, Hamar, Stange.

Skrevet

Folk er forskjellige, noen liker seg i byen, andre liker seg på landet..

Dessuten er det jo veldig fint på Moelv..hvordan det er å bo der vet jeg derimot ikke.. kommer vel an på hvor tilpasningsdyktig du er..

Det burde ikke være så vanskelig å få seg jobb der eller i nærheten dersom du er villig til å pendle 20-30 min på jobb. Da kan du jo søke både i Lillehammer, Hamar, Brummundalen osv. Gjøvik er også en mulighet ! Lykke til med jobbsøk :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen fra Moelv her som kan fortelle hvordan det er å bo der og hvordan arbeidsmiljøet er??

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner noen der og har vært der på besøk flere ganger. Jeg synes det ser kjedelig og totalt øde ut overalt der. Lite sted med innavl og dialekt som er uforståelig.

Få distriktene inn til byen sier nå jeg.

Skrevet

Synes Moelv virker som et hyggelig sted, jeg! Moelv ligger helt genialt til for en som er jobbsøker, siden men da befinner seg midt mellom de tre mjøsbyene, går det an å søke på jobber både i Hamar, Lillehammer og Gjøvik. Så jobbmulighetene er nok der, selv for en uten noe særlig utdannelse!

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer jo veldig an på arbeidsområde og sånt, da. Du har jo Limtrefabrikk, høyskoler i både Hamar og Lillehammer (og Gjøvik), butikker, helseinstitusjoner, skoler, skog/tømmerdrift o.l og sikkert mye mer. Mange nydelige områder å bo i rundt der, kjenner flere som bor i området, men de jobber ikke akkurat i Moelv de fleste.

Kort å pendle til alle Mjøsbyene hvor det er mange flere muligheter, om man ikke får jobb i Moelv. Hvordan arbeidsmiljøet er er selvsagt umulig å svare på - det varierer garantert fra arbeidsplass til arbeidsplass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...