Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2006 #21 Skrevet 24. mai 2006 Ved å stimulere området rundt livmortappen mot siden på baksiden av gpunktet med to fingre kan de fleste kvinner lære seg å få vaginalorgasme. ← Ligg nå unna livmortappen, ække der det foregår.. 1
Amalie_85 Skrevet 24. mai 2006 #22 Skrevet 24. mai 2006 Er nok ikke så mange som alltid har det like vanskelig å få orgasme med fingre da man ofte kan bøye disse lett så man treffer g-punkt lettere, men det er litt vanskelig å bøye en penis så den treffer alltid ved penetrering. Så smak og behag. Man kan jo øve med disse kulene da. Noe som ikke jeg har turt. Jeg er redd jeg ikke skal få dem ut For dere som har prøvd, hvordan er det?
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #23 Skrevet 24. mai 2006 Æhh altså, jeg er sikkert innmari dum, men kan forklare denne banantesten for meg? Først så så jeg for meg at man skal stikke en skrelt banan opp i vagina, klemme til og dele den i to - men hvordan får man ut den innerste biten da? blir ikke det veldig grisete? Så leste jeg at den ikke skulle skrelles, og da ble jeg litt sjokkert: det går umulig an vel? eller har jeg en pingle vagina? hjelp? 26 år - bare hatt èn partner - og er helt åpenbart på en bad trip
Amalie_85 Skrevet 24. mai 2006 #24 Skrevet 24. mai 2006 Æhh altså, jeg er sikkert innmari dum, men kan forklare denne banantesten for meg? Først så så jeg for meg at man skal stikke en skrelt banan opp i vagina, klemme til og dele den i to - men hvordan får man ut den innerste biten da? blir ikke det veldig grisete? Så leste jeg at den ikke skulle skrelles, og da ble jeg litt sjokkert: det går umulig an vel? eller har jeg en pingle vagina? hjelp? 26 år - bare hatt èn partner - og er helt åpenbart på en bad trip ← Følte meg litt sånn som deg. Jeg kunne ikke forestille meg det hverken med eller uten skall på denne bananen. Kan ikke si at det er noe jeg vil prøve på heller.
Gjest d'Arc Skrevet 24. mai 2006 #25 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Spør Valentino. Jeg beundrer hans sterke skjedemuskulatur Endret 24. mai 2006 av d'Arc
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #26 Skrevet 24. mai 2006 Hvem er det som gidder å prøve dette banantrikset, da? Tenk å ende opp med bananmos der nede liksom. :hår:
Mrs. K Skrevet 24. mai 2006 #27 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har ikke prøvd banantrikset og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller, men hadde det ikke gått an å sette på kondom? Da slipper man bananmos i musa. 1
Gjest Chantal Skrevet 25. mai 2006 #29 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har ikke prøvd banantrikset og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller, men hadde det ikke gått an å sette på kondom? Da slipper man bananmos i musa. ← Smart! Selvom jeg tviler på at jeg kommer til å prøve det, men man skal aldri si aldri.
mjau Skrevet 25. mai 2006 #30 Skrevet 25. mai 2006 jeg for min del tror valentino tulla... men jeg kniper i vei!! :enig_anim:
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2006 #32 Skrevet 25. mai 2006 Man skal kunne sitte på huk og holde en vanlig blyant med skjedemusklene. Det er nivået man regner for ok i forbindelse med å forebygge inkontinens og nedfall av livmor. To fingre inn i skjeden er da helt normalt. Hvordan skal man få inne en penis, dersom man ikke klarer å ta i mot to fingre? Banantesten er pisspreik.
Gjest Hilde K S Skrevet 25. mai 2006 #33 Skrevet 25. mai 2006 Har alle prøvd nå og sitter knipende og ser på tv?
punktom Skrevet 26. mai 2006 #34 Skrevet 26. mai 2006 Damer bør selvfølgelig kunne dele en banan i to. Med skall.
Gjest usmc Skrevet 26. mai 2006 #35 Skrevet 26. mai 2006 medisinere bruker en BIC pen, ber kvinnen sette seg på huk og observerer da om hun klarer å holde på den. En vanlig måte å bygge opp musklaturen på er: 1. å knipe, 2. å prøve å presse ut, 3. å trekke noe inn. Det er viktig at en er enten våt, eller har brukt glidekrem, slik at eventuelle kuler/tynn dildo ikke kun henger på friksjonen, men helt og holden på kvinnens komplette kontroll over sitt eget underliv. klarer du disse øvelsene, har normale nervetråder, god kondisjon, har lyst osv, og at mannen har tilsvarende kontroll over utløsningen vil du med mye elskov og pågangsmot oppleve et kraftig løft i sexlivet, noe som i seg selv er selvforsterkende. lykke til usmc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå