Gå til innhold

Hva er normal størrelse der nede?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen "regler" som man bør kunne klare for å ha en optimal trang skjede? Føler noen ganger at jeg ikke kjenner noe under sex når jeg blir skikkelig våt, o det gjør ikke kjæresten min heller..er jeg for vid da..?? Jeg kan klemme med musklene i skjeden ganske hardt rundt fingeren min, men etter hvert under akten er det litt som musklene blir slitne og jeg får liksom ikke tak i de lenger...hmm.

Er dette normalt eller har jeg dårlige muskle der nede? Jeg får feks lett inn en til to fingere når vi leker før sex...er dette unormalt..?Noen tips som kan hjelpe meg fort?

Veldig takknemlig for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mikke_*
Skrevet

Har akkurat det samme problemet selv..Samboer blir irritert når jeg snakker om at jeg ikke er trang nok.Er sikker på at han bare ikke vil såre meg..Prøver å være flink til knipeøvelser,men føler ikke det hjelper.

Føler jeg var trangere før og det går ikke så lett for han som før..Er jo ikke tissen hans som har krympa heller!

Gjest Gjest
Skrevet

Jenter, det er bare èn ting man selv kan gjøre for å bli trangere, og det er knipeøvelser.

Selv kjenner jeg meg helt igjen i alt dere sier: jeg kan også lett få inn en og to fingre i skjeden og bruker de største str på O.B. uten problemer. Opplever også at jeg ikke kjenner mye under normalt samleie i misjonæren. Sambo sier "slutt og tull" når jeg spør om jeg er videre enn de 12 andre han har hatt sex med - så jeg vet heller ikke hvor normal eller unormal jeg er. Antar at variasjonen i vaginaer er som med alt annet i verden: uendelig stor! :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

hmm...jeg sliter med det motsatte.. tror jeg er for trang. kjæresten min har liten penis.. 13 cm kanskje... ikke så kjukk heller. men likevel gjø det vondt de første 3-4 minuttene under sexen.. og det har ingenting med tørrhet/våthet å gjøre.. jeg kan være skikkelig våt og kåt eller ha en bra dose med glidemiddel men likevel gjør det vondt....

har vært seksuelt akiv i 6-7 år...

J22

Gjest d'Arc
Skrevet

Dere skal kunne knekke en banan inni der; Med skall på såklart. Klarer dere ikke det så er dere altfor vide!

:ironi:

Gjest *Just-Me*
Skrevet
:ler: den var god!! Nå skal vel alle ut å handle bananer og legge seg i øvinga!!
Skrevet

Hørte om en som gjorde det, bare at hun skrelte bananen først... trenger vel ikke si at hun hadde litt problemer med å få den ut igjen :ler:

Skrevet
Dere skal kunne knekke en banan inni der; Med skall på såklart. Klarer dere ikke det så er dere altfor vide!

:ironi:

Duh! Det å få en banan oppi der er jo greit, men hvis du også skal putte begge henna inn der, for å brekke bananen... :forvirret:

Håhåh, nå var jeg teit :P

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke klag.. jeg har det helt motsatt.. er så trang at den ikke går inn... :sur:

Plagsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...