tobo Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Er ikke god til å finne fram på nett. Kan noen gi meg adressen til den auksjonssiden hvor man får kjpt klær, kosmetikk m.m som alle prater om. Får så mange treff når jeg søker. Hva er det riktige. Og hvordan fungerer det. Tips til hva som lønner seg å kjøpe mottas med takk.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Får så mange treff når jeg søker. Hva er det riktige. Og hvordan fungerer det. Tips til hva som lønner seg å kjøpe mottas med takk. ← Ebay Du kan finne alt mulig rart til en billig pris der, men vær obs på fraktprisen.. Noen selgere selger ting billig, men har kjempedyr frakt.. Hvis de i det hele tatt sender til Norge.
tobo Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2006 Klarer ikke registrere meg som bruker. Får beskjed om å åpne brannmur, men har virkelig ikke periling. Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Klarer ikke registrere meg som bruker. Får beskjed om å åpne brannmur, men har virkelig ikke periling. Noen forslag? ← Hm. Da har du en meget striks brannmur. Hvilken brannmur kjører du på datamaskinen din? Sjekk også at du har tillatt cookies. Er det på selve Ebay eller er det på PayPal du ikke får registrert deg?
tobo Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2006 Hm. Da har du en meget striks brannmur. Hvilken brannmur kjører du på datamaskinen din? Sjekk også at du har tillatt cookies. Er det på selve Ebay eller er det på PayPal du ikke får registrert deg? ← Det var hjelperne på e-bay som sa det. Hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har. PayPal vet jeg ikke hva er.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bruker stort sett den britiske: www.ebay.co.uk innimellom bruker jeg også den amerikanske: www.ebay.com Paypal er et betalinssystem, du registrerer Visa-kortet ditt, og bruker dette til å betale varene med (de fleste godtar betaling via Paypal, noen vil kun godta sjekk, disse bestiller jeg ikke fra).
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har. ← Dersom du har Windows XP: Start->kontrollpanel->sikkerhetssenter. Ved siden av der det står "brannmur", er det en slags pil. Trykk på den, og du vil forhåpentligvis få opp hvilken brannmur du har. Sjekk også at datamaskinen din tillater cookies eller informasjonskapsler. Det avhenger litt av hvilken nettleser du har, men gå inn på verktøy menyen øverst i bildet, også videre på innstillinger/alternativer for internett eller noe slikt, og se etter om det står noe om cookies/informasjonskapsler. Huk av for tillat cookies dersom det ikke allerede er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå