Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke god til å finne fram på nett.

Kan noen gi meg adressen til den auksjonssiden hvor man får kjpt klær, kosmetikk m.m som alle prater om.

Får så mange treff når jeg søker. Hva er det riktige.

Og hvordan fungerer det.

Tips til hva som lønner seg å kjøpe mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Får så mange treff når jeg søker. Hva er det riktige.

Og hvordan fungerer det.

Tips til hva som lønner seg å kjøpe mottas med takk.

Ebay :hjerte:

Du kan finne alt mulig rart til en billig pris der, men vær obs på fraktprisen.. Noen selgere selger ting billig, men har kjempedyr frakt.. Hvis de i det hele tatt sender til Norge.

Skrevet

Klarer ikke registrere meg som bruker. Får beskjed om å åpne brannmur, men har virkelig ikke periling. Noen forslag?

Skrevet

Periling :ler: ???

Peiling

Gjest Gjest
Skrevet
Klarer ikke registrere meg som bruker. Får beskjed om å åpne brannmur, men har virkelig ikke periling. Noen forslag?

Hm. Da har du en meget striks brannmur. Hvilken brannmur kjører du på datamaskinen din? Sjekk også at du har tillatt cookies.

Er det på selve Ebay eller er det på PayPal du ikke får registrert deg?

Skrevet
Hm. Da har du en meget striks brannmur. Hvilken brannmur kjører du på datamaskinen din? Sjekk også at du har tillatt cookies.

Er det på selve Ebay eller er det på PayPal du ikke får registrert deg?

Det var hjelperne på e-bay som sa det. Hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har.

PayPal vet jeg ikke hva er.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker stort sett den britiske: www.ebay.co.uk

innimellom bruker jeg også den amerikanske: www.ebay.com

Paypal er et betalinssystem, du registrerer Visa-kortet ditt, og bruker dette til å betale varene med (de fleste godtar betaling via Paypal, noen vil kun godta sjekk, disse bestiller jeg ikke fra).

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan finner jeg ut hvilken brannmur jeg har.

Dersom du har Windows XP:

Start->kontrollpanel->sikkerhetssenter. Ved siden av der det står "brannmur", er det en slags pil. Trykk på den, og du vil forhåpentligvis få opp hvilken brannmur du har.

Sjekk også at datamaskinen din tillater cookies eller informasjonskapsler. Det avhenger litt av hvilken nettleser du har, men gå inn på verktøy menyen øverst i bildet, også videre på innstillinger/alternativer for internett eller noe slikt, og se etter om det står noe om cookies/informasjonskapsler. Huk av for tillat cookies dersom det ikke allerede er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...