Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av "barberer dere armene"-tråden. Har alltid lurt på om det er mange som pleier å barbere leggene!

Personlig har jeg aldri gjort det.. aldri falt meg inn at jeg burde gjøre det heller. Og jeg tenker på hvor mye lengre tid jeg kommer til å bruke på å barbere meg dersom jeg skal ta med lårene i samme slengen (finnes det noe mer kjedelig enn å shave legger etc.?) :overrasket:

Så, er det noen her som barberer lårene? Og hvorfor begynte dere med det?

Nenne :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har begynt med det nå etter at jeg ble obs på at det vokser endel lange mørke hår på baksida som jeg ikke hadde lagt spesielt merke til før... Men leggene prioriteres, det er ikke så ofte jeg viser fram lårene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har aldri barbert lårene. Er til og med sjelden jeg gidder å barbere leggene, siden jeg har så lite hår der at det er vanskelig å se forskjell på før og etter barbering.

Gjest Gjest
Skrevet

lårene må nok barberes før de vises fram. på baksiden av lårene er hårene nesten 2 cm lange og selv om de er helt hvite så syns de hvis lyset faller på riktig måte ja! på framsiden er de kortere men må tas de også og så oppover retning skrittet der blir hårene mørkere....

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg barberer lårene om sommeren, synes det ser litt rart ut med hår på lårene (om det er aldri så lyst) når leggene er helt glatte. Ellers i året er jeg ikke så nøye på det, det er bare i bikinisesongen.

Gjest gjest1
Skrevet
synes det ser litt rart ut med hår på lårene (om det er aldri så lyst) når leggene er helt glatte. .

Enig. Jeg epilerer lårene hvis de vises, men går i grunnen sjeldent med så korte skjørt.

Skrevet

Svarer som i den andre tråden: Det skjer, men kun på sommeren.

Skrevet

Har aldri barbert låra... Men kanskje eg burde gjere det?

Uff, no kjeme eg til å bli opphengt i det neste gang eg går med skjørt/shorts! :ler:

Skrevet

Barbering: Snedig ting vi fant opp til gutta, men som slo hardt tilbake på oss selv... :sjenert:

Nei, orker ikke styre med enda en ting å shave. Det får da være grenser, for min del :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg barberer lårene. Tar da ikke så mye ekstra tid når jeg først er i gang. Men er ikke så nøye på det om vinteren.

Begynte med det da jeg var på utvekslingsår i USA. Alle på volleyballaget gjorde det, og da gjorde jeg også det... Ung og lettpåvirkelig som jeg var. :ler:

Skrevet

Spør et tilleggsspørsmål jeg da, siden så mange barberer lårene: Hvordan blir håret når det vokser ut igjen da? For hårene på leggene mine blir veldig harde/stive når de vokser ut igjen, kjennes ikke særlig godt ut :sjenert:

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, ihvertfall på sommeren om jeg skal gå i noe som går over knærne.

har lyst hår på lårene, men det er endel...

det er mykere det som kommer ut på lårene enn det som kommer ut på leggene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, aldri lårene.. har bare litt lyst hår der. Hadde jeg hatt hårvekst som en tyrker så sikkert gjort det?

Skrevet

har nesten ikke hår på lårene så det tregner jeg ikke...

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn. Håret på lårene mine er så tynt og lyst at det ikke synes.

Skrevet

Ja, en gang i blandt. Men prioriterer leggene.

Gjest gjest1
Skrevet
Har aldri barbert låra... Men kanskje eg burde gjere det?

Uff, no kjeme eg til å bli opphengt i det neste gang eg går med skjørt/shorts!  :ler:

Enig med du

Skrevet
Barbering: Snedig ting vi fant opp til gutta, men som slo hardt tilbake på oss selv... :sjenert:

:ler:

Nei, barberer ikke lårene. Epilerer leggene innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...