Gjest baby-E Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Veit det har vært oppe før, men fant det ikke her.. noen som veit om et sted jeg kan finne ut det?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Det går ikke, samme hva folk måtte mene og si. Microsoft har forlengst tettet hullet som gjør at du kan se det. De sidene som hevder de kan sjekke det, er bare ute etter mail-adresser de kan selge videre eller spamme.
Gjest baby-E Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Det går ikke, samme hva folk måtte mene og si. Microsoft har forlengst tettet hullet som gjør at du kan se det. De sidene som hevder de kan sjekke det, er bare ute etter mail-adresser de kan selge videre eller spamme. ← oki.. da får jeg leve i uvishet da
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Du kan se hvem som har slettet deg fra lista. Hvis vedkommende har slettet deg fra lista og ikke vært pålogget hos deg på en god stund, er det vel sannsynlig at vedkommende har blokkert deg. Jeg har ikke MSN Messenger, men du ser det et eller annet sted under verktøy - alternativer. Evt kan du laste ned amsn eller gaim, i de programmene står det et kryss foran de nickene som har slettet deg på lista.
Gjest LilSweetie Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg sjekket det på den siden det sto om i Dagbladet, men det gikk ikke. Det kom opp noen navn jeg har på msn-listen min, men de hadde ikke blokkert meg, hadde snakket med en av dem på msn senest den morgenen... Endret 23. mai 2006 av LilSweetie
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Er det så vanskelig å skjønne da? Tjenester som biip.no er bare juks og tull. Hvis man ser litt nærmere på siden, ser man at de bare sjekker hvem som har deg i kontaktlista. Det kan du se i en hvilken som helst MSN-klient. At dere har latt biip.no logge seg inn på deres MSN, beviser at dere ikke burde være på Internett. Hva er Biip.no's MSN Blockchecker? På internettadressen http://www.biip.no/Blockchecker kan medlemmer av Biip.no skrive inn sitt brukernavn og passord til sin MSN-konto. Vår automatiske agent logger seg da inn på kontoen til vårt medlems MSN-konto og laster ned vedkommendes kontaktliste. Av denne kontaktlisten går det frem hvilke av av vedkommendes kontakter som fremdeles har vedkommende på sin MSN-liste. http://www.biip.no/default.aspx?section=ar...s&name=blockfaq Endret 25. mai 2006 av Slangen
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Smart av biip - ikke bare får de fatt i mailadressen til den som besøker siden, men også mailadressen til alle den personen har på kontaktlista si. Jeg har sluttet å vifte med mailadressene mine for lenge siden.
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Øyh slangen! Jeg gikk inn på alternativer/verktøy og rørte ingenting som helst. Nå er alle i lista mi vekk! husker jeg la til meg selv engang for å se om det gikk an, og jeg er borte også.. det som er rart er at alle frakoblede synes, men de påloggede er vekk. Jeg har jo ikke sletta noen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå