Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Superia
Skrevet

Hei!

Jeg prøver meg på å poste denne her, siden spørsmålet mitt på sett og vis hører til under karriere. Er det noen her som har mann som jobber 2/4-skift offshore?

Min kjære har planer og muligheter for et par turer for å se hvordan det er. Hvordan er det å ha mann som jobber offshore? Er jobben tøff, så han er veldig sliten når han kommer hjem? Vanskelig å strukturere fritiden når han er hjemme?

På forhånd takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk litt deilig...

Kanskje vanskeligere når man har barn, men for oss som ikke har det funker det veldig bra. Når han kommer hjem trenger han et par dager å hente seg inn på, men så er det bare rene ferien. :)

Min mann er ikke med på noen faste ukentlige aktiviteter, så av og til må man kanskje gi avkall på d, avhengig av aktiviteten.

Og hvor tøff jobben er varierer jo også veldig med hva han faktisk skal jobbe med.

Og sist, men ikke minst, er det godt betalt!

Jeg vil anbefale dere å prøve det en gang eller to, så ser dere jo hvordan d blir. :)

Gjest Superia
Skrevet

Rene ferien?

Jeg tenker sånn at jeg må vel like mye på jobb dersom han har en slik jobb, og da innebærer det jo at vi sees mindre..? Eller jobber du mindre fordi han er offshore?

Skrevet

Jeg er student jeg da, så så fleksibel er jeg... ;)

Men mens du er på jobb så tar han seg av husarbeidet så får dere kveldene og helgene sammen til kos. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...