Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Jeg var hos Homeopat i dag og fikk resept på 3 kurer 1. Staphisagria som skal være forebyggende og skal tas ved akutt 2. Cantharis skal man ta hvis man får store plager etter samleie bla. 3 Eqvisetom også et middel som skal tas ved smerter og ved symptomer som svie og hyppig vannlating.. Er det noen her som har noen erfaring med disse naturmedisinene? Jeg er så plaget med urinveisinfeksjoner hele tiden og de antibiotikakurene jeg får hos legen, dreper immunforsvaret mitt og fører til at det alltid kommer tilbake like etterpå at kuren er ferdig..Er så lei av å å måte leve slik, det hindrer meg i å gjøre ting! Har noen også prøvd akupunktur for dette? ,så vil jeg gjerne høre om det også..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke prøvd noe av det du skriver om, men har du prøvd tranebærkapsler? Det har hjulpet meg enormt, og jeg har vært plaget av UVI fra jeg var 2 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Mm, har prøvd tranebærkapsler,bruker det faktisk, men får infeksjoner alikelve det fungerer fint hvis du får små symtomer, men unasett så bryter det ut urinveisinfeksjon noen uker etterpå..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har best effekt av Cran-Max siden den inneholder buccoekstrakt, og jeg tar det daglig for å forebygge. Dersom jeg kjenner symptomer hiver jeg i meg 4 om gangen. Og funker ikke det, så har jeg liggende trimetoprim som jeg har fått hos legen, og tar en hver kveld i tre dager. Nå har jeg ikke hatt UVI på flere måneder faktisk, men jeg har vurdert homeopatmedisin og akupunktur igjen selv dersom jeg blir plaget igjen. Håper du finner noe som funker, og gi gjerne beskjed dersom du gjør det UVI er noe skikkelig dritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå