Gå til innhold

Turgåing


Valentine

Anbefalte innlegg

Dette er ikke et kjempestort problem akkurat :sjenert: , men jeg har begynt å få så vondt i magen når jeg går (særlig på høyre side. Godt opp på magen). Jeg trenger ikke å gå særlig langt, og ikke særlig fort heller før det kommer og jeg må roe ned tempoet betraktelig. Det kjennes ut som slik "sting" i siden jeg hadde i gymmen når jeg var mindre. Det er utrolig irriterende, for jeg føler meg så sytete når samboeren og jeg er ute og går. Jeg må jo hele tiden stoppe opp, for det gjør faktisk vondt. Vel, man må jo bare lytte til kroppen, men jeg så ikke for meg at jeg skulle få slike plager så tidlig :sur:

Jeg skal til legen på fredag, og da skal jeg nevne det. Jeg hadde kyssesyken som liten, og det gikk jo på milten, så det er i alle fall greit å høre med ham. Kan jo være at milten er litt ekstra ømfintlig nå..

Noen andre som har kjent tilsvarende??

Endret av Valentine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det akkurat som hold på en måte??

Det får jeg når jeg går!! Også når jeg stopper opp så forsvinner det!

Mest på høyre side, men hvis jeg presser meg litt og går mer så kommer det av og til litt mer over midten av magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :Nikke: Akkurat slik er det!

Jeg er akkurat begynt i 23+1, så jeg ser vi er ca like langt på veg. Greit å vite at det ikke er bare jeg som har det slik, for jeg har ikke hørt noen snakke om dette og begynte å lure på hva det kunne være. Det er vel kanskje rett og slett slik at alle organene våre får litt mindre plass etterhvert, og at noen dermed merker hold i siden lettere. Jeg synes bare det har blitt så fort verre, og nå er det ikke lange biten jeg trenger å gå før jeg må stoppe opp. Jeg har prøvd å presse meg noen ganger, men da blir det bare verre og jeg vet jo at man skal være forsiktig når det gjelder å presse milten.

Har du snakket med lege eller jordmor om det?

Endret av Valentine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt jordmor om det, men eneste svaret jeg fikk var at nei det ante hun ikke hva var :forvirret:

Så jeg skal nevne det for legen når jeg er der (går annenhver gang)

Syns det er litt ekkelt... Det kom helt plutselig for meg også, ca rundt der du er nå, og jeg har det enda! Og det kan komme etter et par skritt en gang, mens en annen gang kan jeg ha gått litt lenger før det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...