Gå til innhold

Dårlig form.....


Angelheart

Anbefalte innlegg

Huff, nå synes jeg det begynner å bli tungt.....

Jeg er IKKE plaget med bekkenet, er IKKE kvalm, har IKKE lagt på meg mye eller sliter med andre slike vanlige plager, men jeg har det ikke bra!!

Føler bare at alt er tungt for tiden. Kjenner jeg blir sliten for ingenting, klarer ikke konsentrere meg på jobb (eller hjemme), eier ikke overskudd til noenting og er i det hele tatt i laber form. Ble forkjølet her før helgen og ble helt utslått. Etter dette har det bare gått nedover.....

Ikke sover jeg godt om natten heller. Sliter med kramper i leggene + at jeg liksom aldri klarer å roe meg helt ned. Syns derfor at jeg aldri får nok søvn.

Føler bare at jeg ikke har noen "rett" til å føle det slik....

Har jo ingen plager forøvrig og vet det er de som sliter med langt verre svangerskap enn meg.

Alikevel så blir jeg alltid i tvil når alle spør hvordan det går.

Får hele tiden høre at jeg ser så godt ut, at jeg stråler og at jeg er heldig som ikke har lagt på meg noe annet sted enn rundt magen.

Men det hjelper ikke når formen inne i hodet mitt er dårlig! :grine:

Uff, dette ble visst mye negativt.....men jeg måtte bare lufte det!

Er det flere som føler slik som meg? Hører liksom aldri om slike "plager", syns jeg.

Nå skal jeg til kontroll hos jordmor i morgen, så jeg regner med litt "trøst" der, men det hjelper så lite i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat sånn jeg å! Ikke hele tiden, men av og til!

Alt er helt vanvittig tungt, bare det å lage seg mat er krevende av og til!

Kommer litt i bølger, noen dager har jeg mer energi, mens andre føler jeg meg som verdens største latsabb! Ikke så veldig god følelse akkurat :tristbla:

Men jeg tror det er normalt å føle det sånn... (håper det i alle fall :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg kan også skrive under på at du ikke er alene om å ha det slik! Da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg at dette kunne det like godt vært meg som skrev. Jeg har det nemlig akkurat slik om dagen. Jeg har ikke vært kvalm en dag, har kun lagt på meg på magen og rygg og bekken fungerer fint. Men jeg er trøtt og ukonsentrert hele tiden føler jeg.

For å være helt ærlig (og dette liker jeg egentlig ikke å skrive :sjenert: ), i dag har jeg bare ikke gjort en eneste fornuftig ting på jobb. Jeg klarer ikke fokusere og later bare som om jeg har det travelt mens jeg egentlig surfer på nett og er totalt uinspirert :tristbla: Jeg innser jo at det ikke er bra, men jeg klarer bare ikke jobbe. Jeg sover forsåvidt godt om natten, men ligger en stund før jeg får sove. Føler nå at jeg er sliten tvers gjennom hele kroppen liksom. Og som du sier, det er ikke noe man går rundt og snakker om. Når folk spør om jeg er i form, synes jeg at jeg må si ja, for i forhold til mange er jeg vel det, og det å snakke om at man er sliten føles mer sytete på en måte. Føler ikke det er noe jeg kan snakke med venner om heller, nettopp av samme grunn. Jeg vil ikke bli oppfattet som klagende og lat.

Jeg setter min lit til at stoffskiftet mitt er litt ute av lage og at legen finner ut av det på fredag når jeg har time. Ellers håper jeg det er noe som vil komme og gå (helst gå da selvsagt ;) ), for det er nok normalt å periodevis føle litt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
i dag har jeg bare ikke gjort en eneste fornuftig ting på jobb. Jeg klarer ikke fokusere og later bare som om jeg har det travelt mens jeg egentlig surfer på nett og er totalt uinspirert 

samme her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH SÅ DEILIG!!!!

Godt med en bekreftelse på at jeg er normal...... ;)

Kan også med hånden på hjertet si at i dag har jeg ikke gjort mye fornuftig på jobb, burde nok antageligvis ikke vært her engang.....( Men har fått mye god KG-tid, da........ :sjarmor: )

Kjente jeg ble litt lettere til sinns nå når jeg fikk vita at det er flere som har det som meg. Felles skjebne - felles trøst, vet dere..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...