Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av dere som vet om steder hvor det ikke er altfor dyrt å lage papirkopier av dias?

... min lokale fotobutikk skal ha 13 kr per kopi, det er jo ganske mye.... ;)

Det aller, aller enkleste vil vel kanskje være å scanne inn med en dias-scanner, men det har jeg ikke tilgang til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mitt svar.. å scanne dem inn selv.

Du vet at du får kjøpt scannere med dias-mulighet for en ganske billig penge (max. 1000,-)?

Ellers kan du jo sjekke disse fotobutikkene på nett. Kan hende noen av dem har mulighet for å sende inn dias.

Her har du noen:

http://forbruker.no/digital/tester/article1228879.ece

Skrevet

Japan Photo tok 3-4 kroner pr.bilde i 1998. Kan tenke meg at det ikke er blitt noe dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...