Gjest Chrizzy Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Ja, ganske enkelt, noen som har spilt det her?
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Nettside HER Har akkurat begynt, springer enda rundt i museet og leter etter et eller annet Tror det er bra! Først trodde jeg at det skulle være nøyaktig som filmen/boka, men den er ikke det.
Dolly_WoW Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 hvordan er UI'n? Det er det viktigste for meg...
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 hvordan er UI'n? Det er det viktigste for meg... ← Hva er det?
Dolly_WoW Skrevet 23. mai 2006 #8 Skrevet 23. mai 2006 hvordan er styringen, og kameravinkler og er det lett å plukke opp/snakke med folk osv... UI=user interface
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 hvordan er styringen, og kameravinkler og er det lett å plukke opp/snakke med folk osv... UI=user interface ← Det er bra. Knoter litt med styringen når noe skal bæres bort. Men ellers er det bra. Det er lett å snakke med folk. Jeg er ikke noen dreven spiller, men om jeg skal sammenligne med Gabriel Knight så er styringen og kameravinkler i alle fall like bra. Til nå så liker jeg det kjempe godt
Dolly_WoW Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 er det skummelt? kan man dø? må man lagre hele tiden? *nysgjerrig*
Gjest Chrizzy Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 Ja det er litt skummelt, fordi det er noen vakter o.l. som tar deg om du ikke er forsiktig. Da må du sloss, jeg hater det og var virkelig irritert på det i begynnelsen. Men om man er forsiktig og sniker seg frem så unngår man det, for det meste. Er ikke så vanskelig å ta vaktene om du må. Har du bare kommet deg forbi eller tatt vaktene, så får du være alene å lete, eller løse gåtene. Jeg har prøvd å lagre etter jeg har gjort noe vanskelig, men jeg kommer tilbake til chekpoint uansett. Det kan hende at det er jeg som gjør noe feil, kanskje jeg ikke skulle gå på resume istedenfor continue. Men det er ikke ofte man kan dø, eller at man må starte opp på nytt igjen. Spillet handler mest om å tenke å finne ut hva du skal gjøre. Til nå så liker jeg det kjempe godt
jordbær Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 Poenget med check point er vel at man skal kunne starte fra der.. hvis man dør? Og lagre.. Det som er vanlig med CP-spill iallefall.. Starte fra siste CP..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå