Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #1 Del Skrevet 22. mai 2006 Har kjøpt flybilletter til Stockholm og sitter nå å kikker etter hotel. Har ikke vært der før og vet egentlig lite om byen. Hvor er det best å bo? Vil bo sentralt og greit, men trenger ikke bo midt i hovedgaten heller da. Om noen har hotelanbefalinger tar jeg imot det med takk også så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 Dette er et koselig hotell med sentral beliggenhet: http://www.freyshotels.com/Freys/freys_sve/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHobart Skrevet 23. mai 2006 #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Som turist i Stockholm må du bo i gamla stan! Dette hotellet kan jeg virkelig anbefale! Lite, koselig og skikkelig serviceminded personale. Fra gamla stan spaserer du lett på 10 min til f.eks slottet. Anbefaler å kjøpe dagsbilett på en av båtene som kjører på kryss og tvers inne i havneområdet. Stockholm er en flott by som får gråe og kjedelige Oslo til å blekne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #4 Del Skrevet 23. mai 2006 Dette er et koselig hotell med sentral beliggenhet: http://www.freyshotels.com/Freys/freys_sve/index.html ← Vi bodde også på det hotellet, og det lå fint til og var trivelig. Rommet vi hadde var veldig lite, men det gjorde ikke så mye. Vi kjøpte Stockholms-kortet da vi var der. Det gjorde at vi fikk med oss mye mer, for vi trengte ikke tenke på hva det kostet å gå inn på de forskjellige stedene, så det anbefales også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #5 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk for tips. Ser ut til å være to flotte hoteller det er linket til her, men hvertfall Victory var i dyreste laget for oss. Men Gamla Stan altså .. skal kikke rundt på nettet etter et litt rimeligere alternativ der. Takk for tips om Stockholm-kortet også, det var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Stockholm har også mange båthotell, ikke så dyrt å overnatte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg bodde på Rica hotel Kungsgatan. Det lå kjempesentralt, rett ved den store handlegaten (Drottningatan). I gangavstand til cityterminalen. Lydisolert, så jeg sov kjempegodt selv om det var folksomt utenfor! Rimelig var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå