Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Har kjøpt flybilletter til Stockholm og sitter nå å kikker etter hotel. Har ikke vært der før og vet egentlig lite om byen. Hvor er det best å bo? Vil bo sentralt og greit, men trenger ikke bo midt i hovedgaten heller da. Om noen har hotelanbefalinger tar jeg imot det med takk også så klart
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Dette er et koselig hotell med sentral beliggenhet: http://www.freyshotels.com/Freys/freys_sve/index.html
FrøkenHobart Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Som turist i Stockholm må du bo i gamla stan! Dette hotellet kan jeg virkelig anbefale! Lite, koselig og skikkelig serviceminded personale. Fra gamla stan spaserer du lett på 10 min til f.eks slottet. Anbefaler å kjøpe dagsbilett på en av båtene som kjører på kryss og tvers inne i havneområdet. Stockholm er en flott by som får gråe og kjedelige Oslo til å blekne!
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Dette er et koselig hotell med sentral beliggenhet: http://www.freyshotels.com/Freys/freys_sve/index.html ← Vi bodde også på det hotellet, og det lå fint til og var trivelig. Rommet vi hadde var veldig lite, men det gjorde ikke så mye. Vi kjøpte Stockholms-kortet da vi var der. Det gjorde at vi fikk med oss mye mer, for vi trengte ikke tenke på hva det kostet å gå inn på de forskjellige stedene, så det anbefales også.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Takk for tips. Ser ut til å være to flotte hoteller det er linket til her, men hvertfall Victory var i dyreste laget for oss. Men Gamla Stan altså .. skal kikke rundt på nettet etter et litt rimeligere alternativ der. Takk for tips om Stockholm-kortet også, det var lurt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Stockholm har også mange båthotell, ikke så dyrt å overnatte der.
Lillie Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 (endret) slettet Endret 23. august 2007 av Lillie
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Jeg bodde på Rica hotel Kungsgatan. Det lå kjempesentralt, rett ved den store handlegaten (Drottningatan). I gangavstand til cityterminalen. Lydisolert, så jeg sov kjempegodt selv om det var folksomt utenfor! Rimelig var det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå