Gjest tindra Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Noen som har korrigert (operert?) brystvortene sine pga. størrelse/fasong/hvor mye de står ut? Etter at jeg tok silikon har jeg blitt, naturlig nok, mer bevisst på brystene mine og ser også at de fremdeles er veldig små. Ikke at jeg er misfornøyd me det forsovet, de kler kroppen min (er veeldig slank..jfr. Paris Hilton - det beste eksempelet jeg kommer på i farten, hehe), men når brystvortene mine IKKE er harde da er jeg VELDIG misfornøyd med dem. Brystvortene har nok blitt større etter operasjonen bl.a. og er litt for "utstående". Pluss at den høyre er litt større enn den venstre. Dette plager meg FORDI det får mine 80 A/B-bryster til å se mindre ut enn det de er..og litt ergerlig at dette skal ødelegge sånn for hvor fornøyd jeg er med dem. Noen som har gjort noe med brystvortene? Hva koster slike inngrep? Blir det pent? Gjør dette at de ikke blir harde på vanlig måte f.eks.? Blir svært takknemlig for svar!!! -tindra- sjenert.gif
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Pupper er nok en ting man aldri blir helt fornøyd med uansett, synes ikke dette høres ut som noe å legge seg under kniven for. Det er vel sjelden noen ser brystvortene dine uansett? Husk, gutter tenker ikke "Hmm... det hadde vært gankske fine pupper om den brystvorta hadde vært litt annerledes...". De tentker "WOW, PUPPER!!" Uansett er det lett å se på supermodellene og tenke at man er full av feil. Som "motgift" anbefaler jeg å gå i svømmehallen og smugtitte på normale damer!
Gjest tindra Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Ja, det er så. Men jenter; de har blitt slik ETTER operasjonen. Det er ikke så gøy og plutselig ha EN brystvorte som er like utstående over det hele. Det skal liksom være slik at selve brystVORTEN stikker seg ut.. Uansett, er jo ikke her inne for å få RÅD om dette er noe jeg bør/ikke bør - jeg er jo her for, som jeg sa, å høre om noen har gjort dette...
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 "Dette plager meg FORDI det får mine 80 A/B-bryster til å se mindre ut enn det de er..og litt ergerlig at dette skal ødelegge sånn for hvor fornøyd jeg er med dem." Mange som lager tulleinlegg skriver et høyt tall foran cup-bokstaven. Akkurat som at de tror 95b er en veldig deilig silikonstørrelse.... Eller 80 A, som her.... Bruker man 70-75 er man nokså slank, om man da har B eller C-cup så er det normal størrelse. Har man større enn det, så er det en ok silikon-str..
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Ja, det er så. Men jenter; de har blitt slik ETTER operasjonen. Det er ikke så gøy og plutselig ha EN brystvorte som er like utstående over det hele. Det skal liksom være slik at selve brystVORTEN stikker seg ut.. ← Men kroppen er ikke alltid slik. Vi er alle ulike, og de færreste er symmetriske og perfekte. Om du virkelig er så misfoprnøyd, får du vel gå tilbake til sykehuset og klage. Må for øvrig legge til at ENHVER operasjon medfører en risiko for endring av kropp og annet resultat enn forventet. Både mht silikon og endring av størrelse på brystvortene.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 "Dette plager meg FORDI det får mine 80 A/B-bryster til å se mindre ut enn det de er..og litt ergerlig at dette skal ødelegge sånn for hvor fornøyd jeg er med dem." Mange som lager tulleinlegg skriver et høyt tall foran cup-bokstaven. Akkurat som at de tror 95b er en veldig deilig silikonstørrelse.... Eller 80 A, som her.... Bruker man 70-75 er man nokså slank, om man da har B eller C-cup så er det normal størrelse. Har man større enn det, så er det en ok silikon-str.. ← Enig! Og ei som bruker 80 rundt, er vel neppe "veeldig slank", som det her sies.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 det med 80 a osv... det er mange som bruker feil str da, vet dere... behøver jo ikke være tull for det! brystvortene blir ofte større etter en sånn operasjon!
Diktern Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 da skulle du vel ikke tatt den operasjonen i utgangspunktet da, så hadde du sleppi alt tullet:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå