Gå til innhold

Tilleggsgave til brudepar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal i bryllup i sommer, til et brudepar som bare ønsker seg penger. Selvfølgelig gir vi dem det, men vi synes det hadde vært koselig å gi noe litt mer personlig ved siden av. Jeg lurer på om jeg skal lage et lite album fra tiden vi har hatt sammen (vi er nære venner, mannen er brudgommens forlover), men blir takknemlig for andre tips! :)

Endret av søndagsengel?
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

album=supert

ellers så kan dere gi gavekort på opplevelser: en piknikkurv en stund etter bryllupet, en hyggelig middag alle dere fire hjemme hos dere, en samle cd med musikk fra tiden dere har kjent hverandre, en hyttetur (med eller uten dere). Litt av poenget må være at det ikke koster all verdens :)

Skrevet

Sytes album hørtes glimrende ut! Det hadde hvertfall jeg blitt glad for.

Skrevet (endret)

vier et slikt par som ønsker oss bare penger, da vi egentli har alt fra før. har bodt sammen i 4 år, og da blir jo de fleste små innvisteringer tatt underveis.

og de forslaga om middag hjemme med noen, picnik kurv, bilder ol hørtes for meg KJEMPE kjekt ut...... jeg hadde ihvertfall blit kjempe gla....... :klem:

Endret av lille my
Skrevet
vier et slikt par som ønsker oss bare penger, da vi egentli har alt fra før. har bodt sammen i 4 år, og da blir jo de fleste små innvisteringer tatt underveis.

og de forslaga om middag  hjemme med noen, picnik kurv, bilder ol hørtes for meg KJEMPE kjekt ut...... jeg hadde ihvertfall blit kjempe gla....... :klem:

enig!

Syns det høres utorlig koselig ut å bli invitert på picnick eller middag....

Skrevet

Takk for gode tips!! :klem: Jeg får høre med manne hva han falt mest for! Kanskje det blir både album og gavekort-middag :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...