Donnie Darko Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Flere av dere har kanskje fått med dere at noen kjerringer på Møre samlet inn 60 000 underskrifter mot avkristningen av Norge. Senest i dag tidlig tenkte jeg at noen burde startet en motkampanje, og det har noen sannelig gjort: Så, skriv under! http://www.opprop.no/opprop.php?id=avkrist
Gjest Emera Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Nei takk. Hverken på det ene eller det andre oppropet.
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 tror ikke noen av disse underskriftskampanjene har noen hensikt
Gjest besserwisser Skrevet 22. mai 2006 #7 Skrevet 22. mai 2006 Flere poeng: 1. Tror denne Nok er nok-kampanjen bare har 18 000 underskrifter. 2. Ingen interesse for å skrive under på noen av dem, minst den siste. 3. Trodde ikke peronangrep var lovlig (Nei til Linda Austnes) 4. "Det er ikke tillatt å bruke diskusjonsforumet for å samle inn veldedighetsgaver og/eller underskrifter." -regler for kg forum
Orestes Skrevet 22. mai 2006 #8 Skrevet 22. mai 2006 Hadde tatt kampanjen mer seriøst om den ikke hadde vært opprettet av "... ..."
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #9 Skrevet 22. mai 2006 Du burde heller starte registrering av de evangeliekristne, og lage et register over hvilke samfunnsposisjoner de besitter. Det er mye innflytelse ute og går, det merker vi i dag
Velvet Skrevet 22. mai 2006 #10 Skrevet 22. mai 2006 Nei, jeg skriver ikke under på noe slikt. Det kan jeg skrive under.
Polluela Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Jeg har skrevet under. Det dreier seg ikke akkurat om å gjøre flest mulig til ateister heller da, bare å gjøre skolen og samfunnet mer sekulært.
Brunhilde Skrevet 23. mai 2006 #12 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har skrevet under. Det dreier seg ikke akkurat om å gjøre flest mulig til ateister heller da, bare å gjøre skolen og samfunnet mer sekulært. ←
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 23. mai 2006 #14 Skrevet 23. mai 2006 Det vil uansett skje etterhvert som verden blir klokere.
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. mai 2006 #15 Skrevet 23. mai 2006 Jeg ville skrevet under dersom det bare gjaldt avkristning, men iom at det også er en kampanje mot en spesifikk person, så vil jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #16 Skrevet 23. mai 2006 tror ikke noen av disse underskriftskampanjene har noen hensikt ← Enig.
Diktern Skrevet 24. mai 2006 #18 Skrevet 24. mai 2006 Bra initiativ, jeg har skrivi under. Som noen skreiv over - det er ikke meninga å gjøre alle til ateister, men å få et mer sekulært samfunn.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #19 Skrevet 24. mai 2006 avkristning av Norge vil føre til at Islam blir den største religionen i landet, så niks.
Gjest Bodillen Skrevet 24. mai 2006 #20 Skrevet 24. mai 2006 I dag fikk både mannen og datteren min brev fra Brønnøysundregistrene om at de står oppført som mdlemmer i Den Norske Statskirke selv om de er medlemmer av annet trossamfunn... Datteren vår er aldri døpt, likevel oppdaget jeg tilfeldig at hun var medlem av Statskirken for 8 år siden. Vi meldte henne ut, men de har jaggu greid å snike henne inn igjen. Mannen min meldte seg ut for 20 år siden. Vi sjekket hans medlemsstatus samtidig med datteren, og det viste seg at han likevel var medlem. Dermed meldte han seg ut igjen. Likevel har de altså tatt seg den frihet å melde ham inn igjen - helt uten hans samtykke... Dette er regelrett medlemsjuks! Hadde ikke vi vært medlemmer i Human Etisk Forbund ville dette mest sannsynlig aldri blitt oppdaget. Nå ble det oppdaget fordi to trossamfunn skal ha statsstøtte pga deres medlemsskap. Hva med alle dem som ikke er medlem av noe trossamfunn?? Dette har jeg ingen problemer med å støtte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå