Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 Noen prøver å sende meg en lydfil. Den sendes fra en outlook express til en hotmail add. Men den kommer ikke frem. Sendte den 3 ganger i går og ingenting i innboksen. Kan hotmail ha for liten plass? Har bare 3 -4 mail der
Gjest Labellamia Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 Har du program for mottak for lydfiller på den maskinen du sender til? Og noen filer er for store til at HTM kan laste dem, lag deg en epost på Yhaoo og prøv der.
Gjest Thalassa Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 veeel.. mailen tar bare en viss mengde kb. Så det kan være selve lydfilen som er for stor.. jeg husker ikke helt hvor grensen går, men det er noe rundt 1200 kb.. men tror det står hvis man leser rundt i help filene osv.
*Anne* Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Har du sjekket om den har havnet i søppelbøtta? Da antar jeg at du ikke finner e-posten i det hele tatt. Ellers kan det være en filtype som ikke hotmail godtar, be den som sender om å f.eks. pakke fila til .zip, elller skifte etternavn på fila, så kan du bare skifte etternavn når du får fila.
Cupcake Skrevet 22. mai 2006 #5 Skrevet 22. mai 2006 Noen prøver å sende meg en lydfil. Den sendes fra en outlook express til en hotmail add. Men den kommer ikke frem. Sendte den 3 ganger i går og ingenting i innboksen. Kan hotmail ha for liten plass? Har bare 3 -4 mail der ← Nei, hos Hotmail har du 250MB til disposisjon, så med mindre de 3-4 mailene dine er veldig store, så er det nok ikke det som er problemet. Husker på førsten, da vi bare hadde 2MB, jeg!!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #6 Skrevet 22. mai 2006 Ok tusen takk for hjelp! Jeg prøver å lage en ny add tror jeg
finnslarken Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Nei, hos Hotmail har du 250MB til disposisjon, så med mindre de 3-4 mailene dine er veldig store, så er det nok ikke det som er problemet. Husker på førsten, da vi bare hadde 2MB, jeg!! ← Jeg har fortsatt bare 2Mb jeg da - det tar visst litt tid før de får økt mailboks-størrelsen hos Hotmail. Ikke at jeg bruker den til noe særlig da - kun hvis jeg skal registrere meg et eller annet sted på nettet, og ikke har lyst til å gi fra meg Telenor-adressa.
14062003 Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Og så er det vel noen isper som har maxstørrelse på å sende mail. Eller har de slutta helt med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå