Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan finne en walt disney txt generator/maker på nett?

Evt. anb. andre gode txt generatorer?

Tudeli. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten..Mer valgmuligheter på farge hadde vært å foretrekke..men 1000 takk Piff :) !

Gjest Gjest
Skrevet
Nesten..Mer valgmuligheter på farge hadde vært å foretrekke..men 1000 takk Piff :) !

:ler: Døh, er'u blånn eller? Du har fått tips om en font, du installerer den og så bruker du den, legger farge på den, vrir og vrenger på den, eller whatever...

Skrevet

Samme om jeg var gul eller grønn...og har aldri gjort det du prater om. er ikke så flink.Har ikke paint shop pro hvis det er det jeg må bruke da for å gjøre det?

Gjest baby-E
Skrevet

hvordan får man brukt den her da?

Har lstet den ned, men finner den ikke når jeg skal velge "font" i word.. :klø:

Skrevet
hvordan får man brukt den her da?

Har lstet den ned, men finner den ikke når jeg skal velge "font" i word.. :klø:

Har du husket å putte den i Font/Skrifter mappen? Den finner du på kontrollpanelet.

Skrevet

Prøvde å flytte den dit..fikk ikke det til. Det var ikke rett fil eller no sånt. Fikk du det til baby-e?

Gjest baby-E
Skrevet
Har du husket å putte den i Font/Skrifter mappen? Den finner du på kontrollpanelet.

hvor på kontrollpanelet da?

her må det inn med teskje :sjenert:

Skrevet

Du trenger ikke flytte på den. Gå inn i den mappen der du lagret fonten. Husk å pakke den ut (unzippe). Når du har unzippet den dobbeltklikker du på mappen og åpner den. Så dobbeltklikker du på det TT-ikonet som du har i mappen. Da åpner det seg en slags forhåndsvisning på skrifttypen. (Står samme setning i forskjellige størrelser) Så åpner du Word. (mens denne forhåndsvisningen er oppe) Så går du på å velge skrift, og da står den der. Så skriver du det du skal skrive med riktig teksttype.

Jeg gjør dette støtt og stadig, da jeg finner mye kule skrifttyper på nettet som jeg bruker til scrapbooking.

Gjest baby-E
Skrevet

det funket bra, men bare når jag hadde det vinduet med de like setningene oppe..

har du noen andre kule teksttyper eller lassie?

Skrevet

Fikk lagt den til da. Må jobbe med resten. :) Er ikke alle som er så data kyndige. :)

Takk Lassie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...