Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #1 Skrevet 22. mai 2006 jeg jobber annenhver helg i butikk og hadde fri den som var. jeg har eksamen i morgen, på fredag og tirsdag igjen. jeg kommer hjem i 7 tiden på kvelden og er normalt trøtt og sliten. siden jeg har en god del å lese er jeg litt stresset over å få så lite tid til eksamenen på tirsdagen. vi har over 20 ansatte og det er alltid noen som har fri, det er alltid kniper. jeg har ikke jobber der så lenge men har inntryk a at folk får stort sett fri om det skulle være noe. er likevel litt "engstelig" for å spørre. mulig jeg kan få byttet med noen. det vil si jeg må jobbe tre helger på rad ved en senere anledning, som ikke er SÅ spennende
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Spør du ikke får du aldri vite. Tre helger på rad er da ikke så ille. Du er ung og sprek vet du Ta det med et smil, et viktigste er at du står på eksamen
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #4 Skrevet 22. mai 2006 Eksamen er eksamen, og de fleste har forståelser for dette. Det bare og spørre. Du må ikke være så beskjeden, da kommer du ingen vei! Men det kan være lurt å være tidlig ute! Det er ikke alle som gidder å jobbe en helg de vanligvis skulle ha fri. En del har sikkert også planer for helgen allerede! Det at du må jobbe tre helger på rad, er vel ikke noe problem. Kjipt, men det må gjerne de fleste som jobber helger av og til
Krista83 Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Der jeg jobber er vi flere deltid på samme avdeling og vi er alltid litt ekstra behjelplige når det gjelder eksamen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå