Gjest Tyr Skrevet 23. mai 2006 #21 Skrevet 23. mai 2006 Det som er ugreit her er at det er umulig å se på forhånd om noen har sitert manuelt. Men hvorfor blir det sånn? En kode er jo en kode uansett, eller? ← Så du vil ikke ha hengende på deg at du ikke kan å sitere? ← Har ikke testet dette før..
Dru Skrevet 23. mai 2006 #22 Skrevet 23. mai 2006 Det som er ugreit her er at det er umulig å se på forhånd om noen har sitert manuelt. Men hvorfor blir det sånn? En kode er jo en kode uansett, eller? ← Det er helt greit å se det, for feilen oppstår bare på sitat inni sitat. Siden den funksjonen er deaktivert, og man må gjøre det manuelt, så vil forumet ignorere en tag når du siterer, for den skal ikke være der. Det kan betegnes som en bug, men kan løses ved å aktivere funksjonen. Det tror jeg ikke kommer til å gjøres. Poenget er at hvis man vil sitere flere, så bruker man siter+, så slipper vi eviglange sitat i sitat, som er fire meter lange, ref Trilles innlegg her.
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #24 Skrevet 23. mai 2006 Jeg holder med dere når det gjelder aktivering av sitat i sitat eller ikke. Slik sitatfunksjonen er ment å være fungerer den nemlig mye bedre enn slik det var i det gamle forumet. Men jeg funderer nå litt likevel da (antakelig fordi jeg driver forum sjøl?) Hvorfor ignoreres bare start-taggen og ikke endetaggen?
Dru Skrevet 23. mai 2006 #25 Skrevet 23. mai 2006 Godt spørsmål. Vanskelig å svare på uten å se kildekoden til funksjonen.
~Bridezillah~Killah~ Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #26 Skrevet 23. mai 2006 Det får vel heller bli en jobb for IPS enn for oss, hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå