Gjest LoisLane Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 Er det et dyr du ikke klarer/ er redd? Jeg er ikke spesielt stolt av det, men jeg hater frosker. Ikke noe særlig glad i store insekter heller.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er livredd for slanger og alle småkryp som ser ut som slanger(tusenbein f.eks.).
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #3 Skrevet 21. mai 2006 Fugler og gnagere står ikke spesielt høyt i kurs hos meg. Og selvsagt ikke mygg, heller.
Gjest 2324 Skrevet 21. mai 2006 #4 Skrevet 21. mai 2006 Edderkopper og andre innsekter. Reptiler er jeg heller ingen særlig fan av.
Nightingale Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er veldig glad i dyr, og har vært vegetrianer i mange år av samme grunn. Kanskje dette blir svar utenom spørsmålet, men jeg er REDD hunder (i all fall de jeg ikke kjenner). Jeg bytter side på fortauet, og jeg synes det er VELDIG irriterende med hundeeiere som ikke holder hunden sin i bånd når de er pålagt å ha det!
Gjest Shadowlyn Skrevet 21. mai 2006 #8 Skrevet 21. mai 2006 Kanskje dette blir svar utenom spørsmålet, men jeg er REDD hunder (i all fall de jeg ikke kjenner). Jeg bytter side på fortauet, og jeg synes det er VELDIG irriterende med hundeeiere som ikke holder hunden sin i bånd når de er pålagt å ha det! ← Skriver under på denne. Av dyr jeg ikke liker, ligger aper høyt på lista.
Gjest Embla s Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er også redd/skeptisk til hunder jeg ikke kjenner, også syns jeg noen hunder er slitsomme og litt "ekle" (pesende, siklende, tiggende, masete). Er heller ikke glad i store fugler.
Gjest Pet Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Av dyr jeg ikke liker, ligger aper høyt på lista. ← Liker ikke små aper, jeg. Store er ok.
Gjest Thalassa Skrevet 21. mai 2006 #11 Skrevet 21. mai 2006 Synes gnagere er ekle. (Vet jeg tråkker mange på tærne her nå men) inkludert hamster og marsvin, unødvendige husdyr.
Julie Skrevet 21. mai 2006 #13 Skrevet 21. mai 2006 Akkurat nå har jeg lite til overs for jerv. Var på hytta i helga og oppdaget at den har gravd opp graven til forrige hunden og spist opp kadavaret. Jaktdekkenet og bandasjene etter operasjonssåret lå igjen. Graven er 2 år gammel og vi gravde ca 3 m ned, så de må ha en imponerende luktesans. Julie
Gjest Gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #14 Skrevet 21. mai 2006 Jeg liker ikke edderkopper. Det kan vel kalles fobi.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #15 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er livredd for slanger og alle småkryp som ser ut som slanger(tusenbein f.eks.). ← Edderkopper og andre innsekter. Reptiler er jeg heller ingen særlig fan av. ← Rotter, hyener, dingoer og krokodiller ← Ikke så glad i kakkerlakker. ← Jeg er også redd/skeptisk til hunder jeg ikke kjenner, også syns jeg noen hunder er slitsomme og litt "ekle" (pesende, siklende, tiggende, masete). Er heller ikke glad i store fugler. ← Store fete edderkopper! ← Signerer alle over! Rett og slett ganske skeptisk. Dessuten vil jeg fremheve at veps er jævlige vesener.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #17 Skrevet 22. mai 2006 Alle slags insekter og katter. Egentlig elsker jeg dyr, selv om jeg er allergisk. Tror aversjonen min mot katter har sammenheng med de sterke allergiske reasjonene jeg hadde som barn.
Cuba Skrevet 22. mai 2006 #18 Skrevet 22. mai 2006 Jeg klarer ikke edderkopper! Har mareritt om de om natta osv. :s De beina og! *grøss* Er heller ikke noe fan av andre innsekter og krypdyr! Særlig de som har "overnaturlige" krefter. Hvis det plutselig er en maur som begynner å fly eller en bille som brått hopper på meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #19 Skrevet 22. mai 2006 Jeg er ikke spesielt stolt av det, men jeg hater frosker. ← Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke like frosker! Jeg er livredd, og kan nesten begynne å gråte bare ved tanken på dem. Ekle, ekle dyr... Dyr jeg ikke liker er mygg. (Hvorfor er blodet mitt så fristende?! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå