Gå til innhold

Hvilket dyr kan du ikke fordra?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Er det et dyr du ikke klarer/ er redd?

Jeg er ikke spesielt stolt av det, men jeg hater frosker. Ikke noe særlig glad i store insekter heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er livredd for slanger og alle småkryp som ser ut som slanger(tusenbein f.eks.).

Gjest Gjesta
Skrevet

Fugler og gnagere står ikke spesielt høyt i kurs hos meg. Og selvsagt ikke mygg, heller. :frustrert:

Skrevet

Edderkopper og andre innsekter. Reptiler er jeg heller ingen særlig fan av.

Skrevet

Rotter, hyener, dingoer og krokodiller

Skrevet

Jeg er veldig glad i dyr, og har vært vegetrianer i mange år av samme grunn. Kanskje dette blir svar utenom spørsmålet, men jeg er REDD hunder (i all fall de jeg ikke kjenner). Jeg bytter side på fortauet, og jeg synes det er VELDIG irriterende med hundeeiere som ikke holder hunden sin i bånd når de er pålagt å ha det!

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke så glad i kakkerlakker.

Gjest Shadowlyn
Skrevet
Kanskje dette blir svar utenom spørsmålet, men jeg er REDD hunder (i all fall de jeg ikke kjenner). Jeg bytter side på fortauet, og jeg synes det er VELDIG irriterende med hundeeiere som ikke holder hunden sin i bånd når de er pålagt å ha det!

Skriver under på denne.

Av dyr jeg ikke liker, ligger aper høyt på lista.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg er også redd/skeptisk til hunder jeg ikke kjenner, også syns jeg noen hunder er slitsomme og litt "ekle" (pesende, siklende, tiggende, masete). Er heller ikke glad i store fugler.

Skrevet
Av dyr jeg ikke liker, ligger aper høyt på lista.

Liker ikke små aper, jeg. Store er ok.

Gjest Thalassa
Skrevet

Synes gnagere er ekle. (Vet jeg tråkker mange på tærne her nå men) inkludert hamster og marsvin, unødvendige husdyr.

Skrevet

Store fete edderkopper!

Skrevet

Akkurat nå har jeg lite til overs for jerv. Var på hytta i helga og oppdaget at den har gravd opp graven til forrige hunden og spist opp kadavaret. Jaktdekkenet og bandasjene etter operasjonssåret lå igjen. Graven er 2 år gammel og vi gravde ca 3 m ned, så de må ha en imponerende luktesans.

Julie

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg liker ikke edderkopper. Det kan vel kalles fobi.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg er livredd for slanger og alle småkryp som ser ut som slanger(tusenbein f.eks.).

Edderkopper og andre innsekter. Reptiler er jeg heller ingen særlig fan av.

Rotter, hyener, dingoer og krokodiller

Ikke så glad i kakkerlakker.

Jeg er også redd/skeptisk til hunder jeg ikke kjenner, også syns jeg noen hunder er slitsomme og litt "ekle" (pesende, siklende, tiggende, masete).  Er heller ikke glad i store fugler.

Store fete edderkopper!

Signerer alle over! Rett og slett ganske skeptisk. :overrasket::ler:

Dessuten vil jeg fremheve at veps er jævlige vesener. :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Alle slags insekter og katter.

Egentlig elsker jeg dyr, selv om jeg er allergisk. Tror aversjonen min mot katter har sammenheng med de sterke allergiske reasjonene jeg hadde som barn.

Skrevet

Jeg klarer ikke edderkopper! Har mareritt om de om natta osv. :s De beina og! *grøss*

Er heller ikke noe fan av andre innsekter og krypdyr! Særlig de som har "overnaturlige" krefter. Hvis det plutselig er en maur som begynner å fly eller en bille som brått hopper på meg!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ikke spesielt stolt av det, men jeg hater frosker.

Jeg trodde nesten jeg var alene om å ikke like frosker! Jeg er livredd, og kan nesten begynne å gråte bare ved tanken på dem. Ekle, ekle dyr...

Dyr jeg ikke liker er mygg. (Hvorfor er blodet mitt så fristende?! :forvirret: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...