Pimbila Skrevet 21. mai 2006 #1 Skrevet 21. mai 2006 I gamle dager spilte jeg en del spill på nettet mot andre. Husker ikke hva nettstedene heter, så jeg ønsker tips.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Skrevet 22. mai 2006 (www.?)zone.com. Også på Yahoo Games. Også har du et lite uskyldig program som installeres some heter Gamespy som du kan spille litt forskjellige småspill på også.
Gobi Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Å kalle Gamespy uskyldig, er noe av det groveste jeg har hørt på maaange år. Værre dri** skal man lete lenge etter. Grensen mellom den og spyware er hårfin for å si det sånn. Hold deg unna! Når det gjelder online spilling så har man selvfølgelig casinoene som for eks http://www.holdempoker.com , og div andre spillsteder som http://www.jipii.no (ja, det er to i'er på rad). Dersom du er ute etter en skikkelig spillopplevelse, så er 'Battlefield 2' det store (dersom du spør meg ) og man har også spill som 'Everquest II' og 'World of arcraft'. Norske FunCom kommer også med ett nytt spill nå, nemlig 'Conan' som ser ut til å bli en høydare. Krever sitt av datamaskinen dog.... . Endret 23. mai 2006 av Gobi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå